úterý 20. srpna 2013

{traveling} Praha

Pěkný den,
tak jsem byla opět v Praze, jela jsem tam hlavně kvůli Shakespearovským slavnostem, na kterých jsem byla a zhlédla jsem představení Veselé paničky windsorské, no a jelikož bylo představení dlouhé, v Praze jsem zůstala i přes noc a potom si druhý den moc užila.
Článek je plný fotek, protože míst, kde bych se chtěla vyfotit je vážně hodně, bude asi i outfit příspěvek, protože mám fotky z Valdštejnské zahrady, které vám chci také ukázat, ale udělám to jako outfit. :)


Na Hrad už jsem šla několikrát, ale ještě nikdy ne přes Svatováclavské vinice. 
Z vinice vidíte na Prahu zase trochu jinak a hlavně tam chodí podstatně méně lidí, než přes zámecké schody.
Vstupné se neplatí, tak se tam někdy určitě zajděte kouknout.


Potom jsem přes zámecké zahrady došla na Hradčanské náměstí a pak jsem sešla k německé ambasádě, kde mají na zahradě trabant Quo vadis, aneb trabant na nohách. Pak přes Petřín, kde je stejně nejkrásněji na Hellichovku, odkud jsem se šla kouknout do Vrtbovské zahrady. 


Sice se do zahrady platí vstupné, ale stojí to za to. Vše je krásně udržováno, najdete zde tolik krásných zákoutí, výhledy na Malou Stranu, alespoň pro mě naprosto ideální místo na odpočinek, po celodenním běhání ve velkoměstě. 











Pak jsem se šla ještě kouknout k Poslanecké sněmovně a k Senátu, kde jsem ve Valdštejnské zahradě nafotila outfit post, takže za pár dnů vám prozradím, odkud je oblečení, které mám na sobě. :)


Jaká místa v Praze máte nejraději?

Tereza♥

8 komentářů:

  1. skvělé fotky, moc ti to všude sluší :)
    Praha je nádherná ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalé fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky a tobě to sluší :)
    V Praze mám nejradši Petřín a Vyšehrad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na Veselých paničkách Windsorských jsem byla v neděli :). Jinak v Praze mám nejraději asi Vyšehradu a nábřeží Vltavy. A samozřejmě se hrozně ráda procházím po Pařížské :)

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. wow! nádherné fotky, moc ti to sluší <33

    OdpovědětVymazat
  6. Navštívila jsem hodně velkých a hlavních měst, ale Praha je prostě nejkrásnější ze všech! Sice by to nemuselo působit objektivně, protože jsem rodilá Pražačka a žiju v ní, ale ten názor je naprosto nezaujatý! Já mám hrozně ráda i místa, která uvádíš v článku. Potom Loretu a okolí (Nový Svět), Jánský vršek, Vojanovy sady a nejhezčí výhled je z nábřeží od Rudolfína!

    Krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. najradšej mám staromestské námestie :) a výhľad vyšehradu :)

    http://victorysphotography.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥