čtvrtek 8. srpna 2013

{traveling} Praha

Pěkný den všem!
V pondělí jsem vzala naší slovenskou návštěvu do Prahy, kterou nadevše miluji, zahrála jsem si na průvodkyni, prošli jsme se po několika důležitých místech a hlavně jsme fotili. :)
Uvědomila jsem si totiž, že nemám ani jednu fotku z "turistické" Prahy. Nikdy jsem neměla potřebu fotit se na památku, protože kdykoliv si vzpomenu, můžu si tam zajet. No ale návštěva fotila všechno včetně mě, počasí bylo úplně ideální, modrá obloha, trošku vítr a teplíčko. 


Vyvezli jsme se tramvají na Hrad, kde jsme samozřejmě zašli do Víta, ke Zlaté uličce a kochali jsme se výhledem.





Pak jsme Nerudovkou sešli na Malostranské náměstí, koukli se do Mikuláše, osvěžili jsme se ve Starbucks a pokračovali na Karlův most.


No a na Karlově mostě jsme fotili, fotili a fotili. :)




Pak jsme došli na Staromák, koukli se do Týnského chrámu a na věž Staroměstské radnice.






Pařížská♥

A pak jsme pokračovali k Prašné bráně, přes Příkopy až na Václavák.


Na konci dne jsme trošku nakupovali, nekoupila jsem si skoro nic, ale pokud by vás i ta troška zajímala, můžu udělat new in článek, chcete?

Stejně je Praha nejkrásnější. :)
Jaký máte vztah k Praze vy?

Tereza♥

18 komentářů:

  1. Praha je nejlepší prostě :3 krásné fotky, moc ti to všude sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Praha je nádherná :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Praha je krásný město, ale někdy mě štvou ty davy lidí... Na výlet super, ale být tam každý den je na hlavu :) Jinak, new in článek určitě udělej, jsem zvědavá, co sis koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a že tam těch lidí fakt bylo..ale stejně je tam všechno tak úžasný, že mi ani ty davy nevadí :D

      Vymazat
  4. Ty jo, díky tobě jsem si uvědomila, že taky nemám žádnou turistickou fotku z Prahy. A to jsem tam skoro každý den! Musím v září napravit :D
    Fotky jsou zase krásné :) A new in, i když třeba malý, mě rozhodně zajímá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to musíš napravit! :))
      dobře, new in bude! :)

      Vymazat
  5. krasne fotky!

    Inak ak hladas super zehlicku, ktora vlasy vyrovna aj zvlni tip tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/bianca-ma-novu-hracku-philips-hp834500.html

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkné a povedené fotky, hodně se mi líbí ta první fotka :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky, prahu zbožňuju !! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to můj domov.... :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já v Praze bydlím, přímo v centru, takže zrovna tyhle místo mám fakt prochozený, takže mě vždycky tak jako mile pobaví, když vidím něčí "turistický" fotky :) A pak si říkám, jakým mám vlastně štěstí! :D Praha je super, hlavně v noci se mi líbí v létě))

    OdpovědětVymazat
  10. já mám právěže už strašně moc Pražských turistických fotek, takže teď už se snažim tolik nefotit, nebo hledat nějaký nový úhly, což je vždycky docela těžký. Ale jsou i chvíle, kdy to vypadá jinak, třeba v zimě :) Prahu mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥