pátek 16. srpna 2013

{traveling} Kutná Hora

Pěkný den,
prázdniny si užívám maximálně, proto i trochu šidím blog, ale dnes si zase popovídáme o mém mini cestování, v neděli jsem se totiž vydala do Kutné Hory, kde se mi moc líbilo a něco málo vám o ní povím. :)




Kutná Hora je známá díky stříbrným dolům, chrámu sv. Barbory, nedaleké kostnici a mnoha kostelům. Začněme u těch kostelů, kterých je tam, na tak malé město, opravdu hodně. Ve všech vybírají vstupné, a ač nízké, přišlo mi to tedy celkem "troufalé", protože co jsem do několika nahlédla, za nic to nestálo, ničeho zvláštního jsem si nevšimla a myslím si, že kdyby se chtělo, můžeme vybírat i tady u nás ve městě. 
Chrám sv. Barbory jsme si ale zaplatili, to by byla ostuda nejít tam. Je to opravdu nádhera, interiér je krásný, je neuvěřitelné, kolik je tam oltářů, opravdu všem moc doporučuji. Platí se asi 80 Kč, studenti mají nějakou slevu.


Do dolů ani jezuitských kolejí jsme nešli, jen jsme se tak toulali městem a nefotili jsme. :)



V přilehlé vesničce, možná už je to městská část KH, Sedlec je hřbitovní kaple, ve které je kostice, a tam jsme se kouknout šli. Bylo to poměrně morbidní, protože přeci jenom, koukat se na lebky a kosti mrtvých lidí, není moc příjemná podívaná, ale nejsem "bábovka" a vydržela jsem to. 
Za návštěvu to, myslím si, stojí.



A také jsme se koukli do Sedlecké katedrály, která byla světlá a bylo to v ní velmi pozitivní. Po kostnici ideální volba. 




V Kutné Hoře jsme nebyli zrovna dlouho, ale ještě jsme se přesouvali do Prahy, kde jsme měli další program o kterém uslyšíte. :) Myslím si, že bych tam klidně celý den vydržela a návštěvu KH vám doporučuji. :)

Byli jste v Kutné Hoře? A šli byste do kostnice?

Tereza♥

6 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zase moc pěkné fotky :) V nějaké kostnici jsem kdysi byla taky, ale už si nepamatuju jestli to bylo v Kutné Hoře. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kutná hora je pěkná! Hlavně chrám sv. Barbory, ne nadarmo je to památka Unesco :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Kutné hore jsem jeste nebyla,ale vypada to tam fakt krasne:)

    OdpovědětVymazat
  5. Great blog! Maybe you want to visit my blog. i'm new to this http://ffrreedom.blogspot.com.ar

    OdpovědětVymazat
  6. Tam je to krásné...! Letos už to asi nestihneme.., ale příští rok se tam urřite s přítelem vydáme :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥