pondělí 5. srpna 2013

{traveling} Hluboká nad Vltavou

Pěkný den,
dnes jsem byla v Praze o které asi také udělám článek, ale pro dnešek pro vás mám kraťoučké povídání o Hluboké nad Vltavou, kam jsme se včera vydali.


Cesta nám tam trvala asi hodinku, následně jsme vyšli na zámek, tam si prohlédly nádvoří, zahrady a vyšli jsme i na věž, ze které byl krásný výhled do okolí. 
Já už na Hluboké několikrát byla, ještě nikdy ne vevnitř, ale abysme se tam dostali, museli bysme dlouho čekat a opět jsme s sebou měli malé kluky, takže jsme raději běhali parkem, než procházeli zámek. Doufám ale, že se tam někdy kouknu, protože to bude určitě nádherné. :)

Asi vás nechám koukat na fotky, kdyby vás něco zajímalo, určitě se ptejte, ráda poradím. 


Jinak není divu, že se zde velmi často konají svatby, v zahradách vznikají krásné fotky, musíte tedy vychytat světlo, ale jinak je to naprosto ideální místo na focení.
Škoda, že je v posledních dnech velké sucho a trávník ztratil svou barvu, jinak by to bylo vážně dokonalé.











¨

Byli jste někdy na Hluboké?

Tereza♥

11 komentářů:

  1. Taky bych se ráda chtěla podívat :)) Pěkné fotky :)

    Zvu tě na mou Giveaway http://style-and-smile.blog.cz/1308/giveaway-3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) snad se tam někdy koukneš :)

      Vymazat
  2. Božský fotky! Ty šaty ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to! Hluboká je prý jedna z našich nej památek a já ji ještě nepoctila svou návštěvou..:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to pravda, Hluboká je jedna z nej památek :) taky tam bylo plno turistů :D
      a děkuji! :)

      Vymazat
  5. Nádherné miesto a krásne fotky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky jsem se tam chtěla podívat, krása!

    http://notremondecolore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tenhle zámek vypadá prostě strašně nádherně. Mám pocit, že jsem tam ještě nikdy nebyla, ale určitě se tam chci podívat! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥