neděle 4. srpna 2013

{traveling} Červená Lhota

Pěknou neděli všem,
já vám vážně nedám s tím cestováním pokoj. :)
Dneska ale zůstaneme u nás v Čechách a koukneme se na krásný zámeček v Jižních Čechách-na zámek Červená Lhota.




Zámeček se nachází pouhých 18 km od Jindřichova Hradce, takže jsem tam už několikrát byla, nejčastěji na kole, včera jsme se ale vydali autem.
Měla jsem úžasnou mužskou společnost, provezli jsme se na loďce a prošli si okolní lesík.
Chlapci mi dali pořádně zabrat, já už v interiérech zámku několikrát byla, takže jsem se nabídla, že je pohlídám, aby si jejich rodiče užili prohlídku v klidu, no a měla jsem co dělat, bohatě mi ta hodinka stačila. Oba se vám naklánějí z loďky, chtějí zkoušet vodu a následně si ruce utřou do vaší sukně, každou chvíli jsme museli pít. No prostě jsem ráda, že prohlídka nebyla delší a mohla jsem je předat. :)


Každopádně prohlídku všem moc doporučuji, vyberete si ze tří okruhů, první jsou interiéry prvního patra, druhá podkrovní pokoje a třetí sklepení, které je přístupné pouze o víkendech v červenci a srpnu. 


Okolí zámku je moc pěkné, hezky udržované a je tam hlavně stín, takže se to i v těchto vedrech dalo vydržet.


Včera jsem mohla být na festivalu Hrady CZ, měla jsem press pass, díky kterému bych se dostala do backstage, ale v tom vedru by to bylo opravdu velmi náročné, takže jsem nakonec bohužel nejela.
Nebyl jste někdo?
A byl někdo z vás na Červené Lhotě? :)

Tereza♥


11 komentářů:

  1. Červenou Lhotu mám moc ráda a ráda tam jezdím :) moji rodiče tam měli dokonce svatbu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lhota je vážně nádherná, já tam také moc ráda jezdím :)

      Vymazat
  2. Červená Lhota je můj asi nejoblíbenější zámek, je tam krásně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tam bych se taky chtěla někdy podívat :). Akorát že je to dost daleko od nás no:(.

    OdpovědětVymazat
  4. Terez! TAm se chci jet hrozně podívat :) Doufám, že to vyjde brzo ... a sluší ti to, je z tebe pěkná ženská :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som tam bola ale už strašne dávno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Červené Lhotě jsem byla, když jsem byla ještě hodně malá.. Chtěla bych se tam podívat znovu, protože už jenom z fotek vypadá zámek krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné =)Sluší tí to a moc se mi líbí ta krásně modrá obloha na prvních oblohách k červeným zdem zámku.
    Já na Červená Lhotě byla v první třídě na výletě.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotečky ! Nikdy jsem tam nebyla ..

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥