pondělí 12. srpna 2013

{tag} Beauty vs. Brains

Pěkný den, tento tag jsem viděla zpracovaný už od několika bloggerek, mě se zalíbil a proto se do něj pouštím i já. :)

1. Oblíbená knížka
To je těžká otázka, já mám ráda plno knížek. Asi Deoduši od Wericha, nebo Jako zabít ptáčka od Harper Lee.



2. Oblíbený citát
Těch mám také více. Třeba od Johna Lennona "Jsem něžný, jsem krutý, jsem život. Pláčeš? I v slzách je síla. Tak jdi a žij!" A od Coco Chanel "My ženy potřebujeme krásu, aby nás muži milovali, a hloupost, abychom milovaly my je."

3. Čeština nebo matematika?
Tak tady je to jasný, čeština. Matiku jsme nikdy nechápala a ani jí chápat nebudu, nevím k čemu mi je a bude. Čeština mám moc ráda, je to takový tvůrčí předmět. :)

4. Věda nebo umění?
Tady jsem si taky naprosto jistá. Umění, Ať už hudba, literatura, divadlo..prostě všechno. Nejbližší mi je ta literatura, ale i hudba, od mala umím hrát na několik nástrojů a baví mě to, hudba mě naplňuje. Vědě nerozumím, ničím mě nějak zvlášť neoslovila. :)

5. Nejoblíbenější a nejméně oblíbený předmět
Nejoblíbenější? Asi právě ta čeština, možná frájina, ájina, děják a zsv. I když zsv už asi ne. Prostě všechny humanitní předměty mě baví. Nesnáším chemii, tu asi ze všeho nejvíc, ale hned za ní je bižule, matika a fyzika. 

6. Oblíbená "celebrita s mozkem"
Já nemám oblíbené celebrity a momentálně mě asi žádná nenapadá. Možná Anna Wintour, ta je pro mě celebritou s mozkem. :)


7. Kdybys mohla studovat cokoliv a kdekoliv, co a kde by to bylo?
Žurnalistiku, mediální studia a PR na univerzitě v Oxfordu. :) A kdybych měla talent na kreslení a šití, tak na nějaké fashion school v NY.

8. Co je tvé "nerdy little secret"?
 Že si všechno píšu do diáře. Fakt úplně všechno, mám ráda naplánované dny, prostě když vím co mě v kolik čeká, tak jsem strašně šťastná. :)

9. Blogeři, které obdivuješ nejen kvůli jejich smyslu pro módu/kosmetiku
Plum Foolery, holky Czech Chicks a Vivi z Vintage blogu, tu obdivuji jak je strašně roztomilá a milá! :)

10. Kdyby měl být tvůj blog o čemkoliv jiném, o čem by byl?
Původně měl být tento blog módní, teď je z něj směs všeho-kosmetiky, módy i mého života. Možná bych psala o jídle, ale to by mě asi po čase přestalo bavit. 

11. Jmenuj některé věci, kterými jsi posedlá a ostatní to považují za zvláštní.
Tak samozřejmě, že napíšu kosmetika. Okolí nechápe, co mě na tom tak baví. A možná jsem ještě posedlá dobrým jídlem a focením všeho a všude. :D

12. Jmenuj pět lidí, kteří tě inspirují
Moje mamka, Paulinka, Arnošt Lustig a teď i jeho sestra a dál už asi nevím...

Dělali jste tento tag? Hoďte mi prosím odkaz do komentářů, ráda si počtu! :)

Tereza♥

5 komentářů:

  1. ten citát od JL taky miluju ♥
    moc pěkný tag :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle TAG mám teprve v plánu :) A ráda jsem si ho přečetla u tebe, moc se ti povedl :) A mimochodem, se sestrou pana Lustiga jsem měla tu čest si popovídat a vyslechnout její příběh. Neskutečně silná a charismatická dáma, jsem ráda, že jsi ji zmínila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vivi je naozaj strasne zlata!

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný tag!

    Zvu tě na svou první Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥