neděle 25. srpna 2013

{outfit} Valdštejnská zahrada



Hezký den všem,
mám tu pro vás outfit post, který jsme fotili ve Valdštejnské zahradě v Praze. Zahrada obklopuje Valdštejnský palác, kde sídlí Senát, je hezky udržovaná, ale na Vrtbovskou zahradu to nemá. :) (článek zde)
Mám moc ráda zahrady a proto se vás ptám, jestli nemáte tip na nějakou pěknou ať už v Praze, či v okolí, kde bydlíte, až budu mít cestu okolo, třeba se tam zajdu podívat. :)

Na sobě mám košili, kterou jsem si nedávno koupila v Reserved, kraťasy z F&F, kabelku, kterou jsem dostala a je z Bershky, milované sandálky Gabor, ve kterých mě ani po dni chození na kostkách nebolely nohy, brýle znáte, byly minulý rok v ELLE, náramek je ze slev v Six a náušnice jsem si dovezla minulý rok z Německa. 
Na fotkách to není vidět, ale na jedné náušnici je napsáno KISS ME a na druhé LOVE U. :)
A omlouvám se, že jsem nevyfotila detaily, ale úplně jsem na to zapomněla. 




Jak se vám outfit líbí? A máte tip na nějakou pěknou zahradu?

Mějte se hezky, Tereza♥

7 komentářů:

  1. Pěkné kraťásky :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je dokonalá, ani se mi nechce věřit, že je z Bershky :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi kočka :) A ta košile je prostě super, ale to už jsem ti asi psala :D A na zahradu tip asi nemám, bohužel :) I když vlastně kecám :D Nejkrásnější zahrada je u Dobříšského zámku, tu bych ti doporučila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥