sobota 10. srpna 2013

{outfit} New dress



Pěkný den všem!
Dnes mám pro vás outfit post, který jsme nafotili na Hluboké, o které jsem vám už psala tady

Konečně jsem vytáhla šaty, které mám od holek CzechChicks už asi od prosince. Byla jsem v jejich showroomu a holkám několik oblečení zůstalo, tak ho tam mě a ještě jedné slečně rozdaly. :) Šaty se mi moc líbí, jsou z H&M, hodně lehké a myslím si, že mi hezky sedly. 
Také poprvé vidíte moje milované sandálky Gabor, nikdy jsem na noze neměla tak pohodlnou botu. Jsou krásně měkké a ani po dni nošení mě nohy nebolí. Kabelka je z DM, dávaly jí tam za nějakých 100 bodů a celkem se mi líbila, tak jsme si jí také vzala. Crossbody se totiž nikdy neztratí.
Brýle jsou z ELLE, náušnice mi vyrobila moje kamarádka a korále jsou asi I am.




V jakých outfitech jezdíte na výlety vy?

Tereza♥

11 komentářů:

  1. Většinou v kraťasech do pasu ty jsem si teď dost oblíbila.. a nějaké ležérní tričko. Terezko ty náušničky jsou dokonalý <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný botky !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší Terezko, šaty se mi líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné šaty :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, ty šaty jsou pěkné - nadčasové.. a moc Ti sluší :). Stejně tak se mi líbí botky .. a psaníčko jsem chválila osobně a litovala, že jsem akci propásla a neměla tolik bodů :-D

    OdpovědětVymazat
  6. vyzeráš nádherne! veľmi ti to pristane!
    a šatičky sú úchvatné!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  7. ty šatky ti moc sluší :) a ty sandálky vypadaj suprově! takové pohodlné by se mi taky hodily! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné! Já taky jezdím na výlety nejraději v šatech :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  9. Ty šaty ti moc sluší! Já výletuju pokaždé v něčem jiném, podle toho o jaký výlet jde :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥