čtvrtek 22. srpna 2013

{new in} Nakupování v Žilině

Pěkný den,
vzpomněla jsem si, že jsem vám ještě neukázala, co jsem si nakoupila, když jsem jela přes Žilinu na Slovensko. Není toho moc a kvalita fotek je špatná, ale všimla jsem si, že máte new in příspěvky rádi, tak tedy tady je. :)

Z letních věcí jsem si koupila černé baleríny, které jsem potřebovala, nebyly v žádné akci, ale jsou pohodlné a vyšly mě asi na 20€.


V Tezenis jsem si koupila basic tílka, jedno bylo za 5€ a tílka se nikdy neztratí. 


Nutně jsem potřebovala podprsenky, mají odepínací ramínka a jedna mě vyšla na 10€. Jsou z Tezenis.


A také jsem začala nakupovat na podzim, poprvé jsem byla v obchodě Shana, teda musím říct, že je to pěkná "hadrárna" a kvalita oblečení nebude asi zrovna nejlepší, ale svetříku za 6€ jsem neodolala. Takovouhle barvu ve svém šatníku ještě nemám a za tu cenu i kdyby měl vydržet pár vyprání...:) 


A také jsem si koupila boty...nejsou sice úplně podle mých představ, ale asi se už do Humanicu do podzimu nedostanu a potom nebudu mít boty, tak jsem brala to, co bylo po ruce. :) 


Nakupujete už na podzim? Co jste si naposledy koupili vy? :)

Tereza♥

12 komentářů:

  1. Prvé balerínky sa mi veľmi páčia :) a podprsenky vyzerajú tiež dobre:)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  2. Shanu jsem si zamilovala :) Mám ten samý svetr, ale kupovaný minulé září, furt je krásný, není vytahaný :) Mám ho i ve žluté a nádhera. Mohli by Shanu otevřít i u nás :(

    OdpovědětVymazat
  3. musím zajít do Tezenisu, nějaká tílka taky potřebuji :) pěkný new in! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svetrík má peknú farbu, tiež mi taký v šatníku chýba, asi sa do Shany skočím pozrieť :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Ani si Terezko nepamatuju, kdy jsem si naposledy koupila něco na sebe. Mám takový dojem, že naposledy v červnu :D...
    Hezké věci, líbí se mi balerínky.

    OdpovědětVymazat
  6. Nerada myslím na podzim a zimu ... Takže zatím nic nenakupuju ... :DD

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné věcičky sis pořídila :))) mám moc ráda New in příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  8. ja občas do Shany v Žiline tiež skočím a dajú sa tam nájsť aj kvalitnejšie veci, ale asi 90% sú fakt handry :D

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná barvička svetříku :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné věci sis koupila :)
    Já jsem pořád tak nějak zaseklá v letní věcech a podzimní nekupuju. Zase na druhou stranu, mám jich až až, takže to ani nevadí :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ten světřík je nádherný, miluju svetříky :33 http://teencosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥