úterý 13. srpna 2013

{new in} Mini nákupy v Praze

Pěkný den,
minulé pondělí jsem byla v Praze(článek tady) a něco málo jsem si koupila a psali jste mi, že chcete vidět co, tak vám to tedy dneska ukážu. :)

Samozřejmě jsem se vypravila nakupovat do slev, ale jak už to bývá, v Reserved jsem narazila na tuto bavlněnou košili. Byla to láska na první pohled a ani nebyla drahá, takže jí za 350 Kč mám. Mimochodem v Reserved jsem vůbec nenakupovala, ale v poslední době se mi tam líbí čím dál, tím více kousků. Určitě se tam zajděte podívat! :)


Šátek ze SIXu byl z 370 Kč zlevněný na 90, takže jsem ho tam nemohla nechat. :) Je strašně veliký a má takový divný tvar, prostě zvláštní rozměry, ale snad vymyslím, jak ho nosit. :)


Prstýnek jsem zahlédla v Camaieu když jsem tam jen tak jedním okem nahlédla, no a padl mi do oka, za 30 Kč se neztratí.
Náramek je ze SIXu a za chvilku pochopíte, proč ho mám. Opět v akci za 30 Kč.


S náramkem má spojitost tato kabelka.  Je z Bershky a dostala jsem jí od návštěvy, které jsem dělala průvodce po Praze. Jen jsem lehce zavadila okem o tuto kabelku a najednou jsem jí nesla. Byla to fakt blesková akce. :) Ještě musím vymyslet, co k ní budu nosit, ale už něco v hlavě mám.


No a aby toho nebylo málo, vyfotila jsem i laky, které se mi v poslední době nashromáždily. Ani jeden jsem si nekoupila v Praze, ale ještě jste je neviděli. :)
Rimmel London 430 coralicious je krásná korálová barvička, trošku do růžova, trošku do červena, trošku do oranžova. Ten druhý 260 funtime fuchsia byl jako dárek v ELLE. V šuplíku mám stejný odstín ještě asi dvakrát, tak si možná časem dáme nějakou mini giveaway. :)
U Coloramy mě štve, že mají jenom čísla, 15 je tmavě rudá, 191 je neonově oranžová, vypadá pěkně na opálené ruce a doporučuji dát bílý podlak. O žluté 749 básní PetraLH, opravdu skvěle drží, já mám tento lak od Černé Moory :) A modrý 80 je také super, mám ho na nohou už týden a nejeví známky poškození. 
Obecně mám laky Colorama moc ráda, hezky se lakují a dlouho vydrží.


Když jsem fotila nové laky, zapomněla jsem ještě na dva, ale napravila jsem to a tady jsou. :)
Rimmel London 307 Grape sorbet je takový lesklý, růžový, ale moc dlouho nevydržel. 
A také mám konečně Gabriella Salvete 03 Intense coral, jsem z něj nadšená, skvěle se lakuje a drží, jen při odlakovávání to chce opravdu trpělivost.


Jaká nová věc se vám nejvíce líbí? Jaký lak byste si vybrali? A čím jste si v poslední době udělali radost vy?

Tereza♥

15 komentářů:

  1. Reserved miluju, vždycky tam narazím na něco úchvatného :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úúú pane jo! Kabelka boží, košile s šátkem a doplňky ještě lepší a ty laky jsou překrásný!
    Hrozně se mi líbí ten modrý od Coloramy.

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelka je nádherná! :) Jo Colorama dlouho vydrzí :ú už mam od nich dva laky :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné kousky sis pořídila :) Košile je krásná! Colorama laky mám dva a nemohu si je vynachválit, drží dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě zaujala nejvíc kabelka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super ty barvy laků, zítra si jdu pro černý Rimmel je teď ve slevě:))

    OdpovědětVymazat
  7. Samé krásné věci! Musím souhlasit, Reserved má čím dál lepší oblečení, vykoupila bych celý obchod :D
    A ty laky, ó můj bože, krása :)

    OdpovědětVymazat
  8. tá košela, taška... vlastne všetko je super :)Mimochodom oba laky od rimmelu ktoré si si kúpila mám a sú super ;) dobrá voľba. Keby som si fakt musela vybrať najviac sa mi páči košielka :)
    No ja som bola nakupovať dnes. Nohavice, sukňa, laky, kozmetika, farba na vlasy, šperky... A hlavne že som si šla kupovať tričkáá :)

    OdpovědětVymazat
  9. mně se Reserved líbí moc, a už delší dobu. Hlavně teda jednu dobu jsem tam chodila častějc, a přišlo mi, že tam měli sukně a šaty mýho stylu. Ceny ale pro mě moc příznivý nebyly, tak mám pocit, že jsem si tam asi ještě nikdy nic nekoupila... jinak máš ale pěkný úlovky, ta košile vypadá suprově :) a ta kabelka je pěkná, těším se, až si ji s něčím vezmeš a ukážeš se nám :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tie laky na nechty sú úžasné :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Všetky Colorama sú krásne a košeľa je in :)
    things we love

    OdpovědětVymazat
  12. ta kabelka je naj! Ja som si kupila minuly vikend taky pekny Essence lak Confetti!


    Inak pozyvam na WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  13. Ty laky vypadají úžasně, tu 80 colorama mám taky a je skvělý:)!
    myfashion-madness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥