pátek 23. srpna 2013

{fashion} Inspirace

Hezký den,
už dlouho jsme tu neměli pěkné fotky s inspirativními outfity, proto to dnes napravuji a vy se můžete podívat na, alespoň dle mého vkusu, povedené outfity.

Po boyfriend jeansech už dlouho toužím, ale ještě jsem nenašla ty pravé. Na tomhle outfitu je krásně vidět, jak jsou boty dokonalou ženskou zbraní, protože jinak je celý outfit laděn do boyfriend stylu.


 Klobouk doma sice mám, ale červený a takový celý divný, že se mi k ničemu nehodí. All black nemusí být vždy nuda, stačí doplňky. :)


Tak takové boty jsem si přála, ale asi nemám šanci je někde sehnat. 


I zajímavé psaníčko dělá divy! :)


Ty brýle jsou úžasné! 








Jaký outfit se vám líbí nejvíce? :)

Tereza♥

4 komentáře:

  1. Mě se líbí - 1. ..většinou když se řekne boyfriend džíny tak si představím vytahané plandavé džíny, takže říkám že se mi tento trend nelíbí ale jestli to znamená úzké a roztrahané tak se mi to líbí moc :D .. škoda že nic takového na sebe neseženu :((
    2. až na ty boty, 3. když se na to podivám na první pohled tak se mi to líbí a na ten druhý zjistím že se mi líbí jen to sáčky, šaty a doplňky :) , 4. zatím jsem nepřišla na chuť těmto botům, kdyby to byly třeba balerínky tak by se mi to líbilo celé :)) , 6. a 11. :))

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. hezká isnpirace :)
    Nejvíc se mi líbí druhý a poslední :)

    OdpovědětVymazat
  3. Keeez bych mela takove oblecko!

    OdpovědětVymazat
  4. Ten třetí ze shora je doko :)
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥