úterý 6. srpna 2013

{event} Pozvánka na Mercedes Benz Prague Fashion Weekend 2013

Pěkný den všem!
Dnes mám pro vás krátké info o chystaném Prague Fashion Weekendu. :)

Jak už asi víte, tento rok se bude jednat o opravdu exkluzivní událost, protože se letošní fashion weekend zařadil do světové sítě módních týdnů Mercedes-Benz. 
Probíhat bude mezi 18.-22. zářím v luxusní a velice atraktivní Pařížské ulici v Praze, kde vyrostou dva elegantní fashion stany. První zajistí vstupní zónu a fashion lounge, druhý poskytne prostor pro hlavní molo a hlediště. 

Včera se začali prodávat vstupenky, které si můžete zakoupit ZDE. Můžete si zakoupit jak lístek na jednu přehlídku, který stojí 250 Kč, tak 4 denní fashion pass, který vás vyjde na 2500 Kč, zajistí vám vstup na všechny přehlídky, vyjma těch ve 20 a 21 hodin. Lístek je na stání, ale budete si moct sednout i na místa, která nebudou obsazená.
Pokud si chcete MBPFW pořádně vychutnat, můžete si za 10 000 Kč zakoupit VIP Fashion Pass, díky kterému budete sedět v první řadě na všech přehlídkách+opravňuje ke vstupu na oficiální večerní party MBPFW. 
Velkým lákadlem je Jimmy Choo, který přijede jako host na MBPFW!  


Včera byla také představena taška MBPFW, která bude pomáhat. Fashion bag je vyroben v exkluzivní edici v černé barvě v kombinaci s bílou a červenou, bude mít uzavírání na zip, vnitřní laminovanou stranu a kapsu na všechny nezbytnosti. 
Cena bude 350 Kč, z čehož 100 Kč poputuje nadačnímu fondu Impuls, který podporuje projekty zajišťující komplexní a kvalitní léčbu roztroušené sklerózy, která nejčastěji postihuje lidi ve věkovém rozmezí 20-40 let. 


Chystáte se MBPFW? Zakoupíte si tašku? Líbí se vám?
Já se chystám minimálně na jednu přehlídku, uvidíme, třeba se kouknu i na víc. :))

Tereza♥

4 komentáře:

  1. Já se nechystám... módu mám ráda, ale zatím jsem nedospěla do fáze, kdy bych chtěla obíhat módní přehlídky :). Ale určitě to nijak neodsuzuji.. ba naopak.. třeba časem změním názor a sama na podobnou akci zavítám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za pozvánku, ani jsem nevěděla, že se teď něco takového koná :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já budu bohužel mimo. Ale 10 tisíc za VIP pass se mi zdá trochu přehnané... Myslím, že poměr kvalita-výkon tomu odpovídat nebude.

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak jsem zatím nepropadla módním přehlídkám, takže se asi podívám zpětně na fotky na různých blozích :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥