pondělí 19. srpna 2013

{diary} INSTA(MONTH)DIARY No.27

Pěkný den,
delší dobu jsme tady instadiary neměli, proto je dnešní příspěvek delší a podíváme se do první půlky srpna, co jsem všechno dělala a tak. :)




Na začátku srpna jsem si udělala takový den pro sebe, po strašně dlouhé době jsem si zahrála The Sims 3 a vůbec mě to nebavilo, nechápu, jak jsem u toho mohla před dvěma lety prosedět celé dny. 
Tím, že jsem měla den pro sebe jsem si užívala i mlsání a třeba v 11 večer jsem se cpala jogurtem s křupinkama. Večer stejně nejvíc chutná. :-)


Pak nám přijela návštěva ze Slovenska, pro kterou jsme vařili dýňovou polévku, která byla moc dobrá, včera jsme jí dělali zase a byla ještě lepší. 
Občas jsme si došli na nějaký oběd, tenhle jsem si dala v Masných krámech v Českých Budějovicích, miluji špenát a parmezán, takže jsem si moc pochutnala. 


Zahrála jsem si na chůvu, na starosti jsem měla dva kloučky, kteří jsou šíleně akční. Je vážně nemůžete ani minutu nechat bez dozoru, protože by něco rozbili nebo by někam utekli, schovali se a pak se pro jistotu neozvou. Milovala jsem ten moment, kdy si sedli a jedli. Adamko je anděl pouze vzhledem, jinak dokáže pěkně divočit. 
Také se jim moc líbilo malování na obličej, snažila jsem se vytvořit spidermana a tygra, ale umělec vážně nejsem. :-)


No a s návštěvou jsme šli také na pouť. Jsem strašná citlivka, ale vzmůžu se jenom na labutě, ze všeho ostatního mi je špatně. Měla jsem na starosti, naštěstí, Adamka, který se ani nepokoušel vyklánět, takže jsme si to moc užili.
A dostala jsem vystřelenou růži! :-)


Také jsme jeli na několik výletů, o Hluboké i Červené Lhotě jsem už psala, tak se kdyžtak koukněte sem a sem


Mé mlsání pokračovalo i během návštěvy, dělali jsme piškotový dort s kanadskýma borůvkama a také jsme byli na malinovém koktejlu. :-)


Pak jsem vzala návštěvu do Prahy, turistický článek tady a nakupovací tady
Muffin ze Starbucks je šíleně tučný a sladký, vydá za celý oběd, v těch vedrech se nic víc sníst nedalo. A jahodové frappuccino mě poměrně zklamalo, jenom se z toho tloustne a ani jsem si moc nepochutnala, prostě obyčejný jahodový koktejl...


V létě si užívám lehkých večeří, strašně ráda mám rajčata s bazalkou a mozzarelou a k tomu fit chleba.
Také jsem se byla s kamarádkama kouknout na skautském táboře, snažíme se co nejvíc se spolu užít, protože jedna kamarádka mi v září odlétá do Ženevy studovat doktorát a kdoví, kdy se zase uvidíme. Takže jsem u ní teď několikrát byla, při cestě k ní jsem se kochala přírodou a říkala si, že jsem přeci jenom ráda, že mám tohle hned za nosem. :-)


A pak jsem na několik dnů odjela do Prahy, pochutnávala jsem si na citronové Refreshe a poháru ve Světozoru, kde mají stejně ty nejlepší dorty, zmrzliny a všechno. :)


A pak jsem jednou šla na pražský hrad, kde jsem si vychutnala nápoj ze Starbucks, výhled je tam vážně úchvatný, místo na otevření další kavárny si vybrali opravdu skvělé. A potom jsem byla na představení Veselé paničky Windsorské, které všem moc doporučuji, byla to sranda a pod širým nebem to má své kouzlo. :)


Jak si užíváte prázdnin vy?

Tereza♥

8 komentářů:

  1. Je super, že si užíváš :) Až ti to závidím, já kromě 14 dní na táboře nikde nebyla a jen pracuju a pracuju... :( :)

    OdpovědětVymazat
  2. to citronové refreshe ve Starbucksu musím zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně sis užívala,povedené obrázky :) Samé dobroty, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten tygřík vypadá fakt jak andílek, ale dovedu si to představit, dětí s andělským vzhledem znám víc než dost, pak jen stačí aby se jednou jeden z nich projevil a musela bych to dítě snad zabít! :D..já na ty děti nějak nemám trpělivost, ale to je asi tím, že nejsou moje :D. Doufám, že mé děti budou hodné. Krásný fotky Terezko, ten koláč s borůvkama vypadá fakt lákavě!

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký! Na pouti jsem tě potkala, vlezla jsem do labutě po tobě, a moc ti to slušelo :) děti mám ráda, jen když je můžu po pár hodinách vrátit :) a můžu se zeptat, kde jsi byla na tom táboře a kdo je ta kamarádka, není-li to moc osobní?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, já jsem si tě vůbec nevšimla :D asi jsem byla zabraná do dětí :D
      a byla jsem na skautském táboře na Bukové pasece a jela jsem tam se Zitou a Paulou..nevím, jestli je znáš :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥