čtvrtek 29. srpna 2013

{cosmetics} FOTD - red lips

Pěkný den všem!
Dnes mám pro vás vůbec první FOTD v historii blogu. Není to nic extra, protože v líčení nejsem moc zručná, ale konečně mám červenou rtěnku, ze které mám velkou radost. :)


Na oči jsem použila podkladovou bázi Zoeva a pak paletku Sleek Storm, ze které jsem na celé víčko nanesla béžový stín, pak černým udělala tlustější linku, kterou jsem lehce protáhla a do vnitřního koutku jsem dala bílý stín z no name paletky. Na závěr jsem použila řasenku Scandal Eyes od Rimmel London. 
Na celý obličej jsem použila podkladovou bázi Dermacol Satin Base, na ní jsem dala make-up Revlon v odstínu Sand Beige pro normální/mastnou pleť. Pak jsem trošku konturovala s bronzerem Rimmel London a tvářenkou Regina v odstínu 03. 
Celé jsem to zafixovala fixačním pudrem Essence All about matt! 
No a ta krásná červená rtěnka je vlastně chubby stick od Astoru v odstínu 015 Cheeky Cherry, krásně drží, hydratuje i voní, jsem vážně nadšená a silně uvažuji o koupi dalších odstínů. 




Jak se vám líčení líbí? Máte zkušenost s chubby stick od Astoru?

Tereza♥

P.S. Moc se omlouvám, že teď moc nepřispívám, ale jak se blíží konec prázdnin, tak toho chci ještě hrozně moc stihnout. :)

17 komentářů:

  1. Musím říct, že ti ta červená rtěnka sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji, ta rtěnka je úžasná! :)

      Vymazat
  2. Mooc ti to sluší, opravdu :-) doufám, že FOTD bude častěji. Závidím bezchybnou ple't ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji! :-) a pokusím se ještě někdy vyfotit FOTD :)

      Vymazat
  3. Jsi hrozně krásná v obličeji :) A červená rtěnka ti sekne! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji! :)) ta rtěnka je parádní! :))

      Vymazat
  4. To je krásné, sluší ti to :). Já jsem v tomhle hrozný strašpytel :-D a v červené se necítím... možná proto, že jsem ještě nezvládla vybrat ten pravý odstín...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji! :) já jsme si myslela, že ke mně červená moc nejde, ale teď měním názor :))

      Vymazat
  5. ahoj, zvu tě na mou giveaway o krásné balerýnky! http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html hodně štěstí!:)
    ps. máš nádherný hnědý očička:)

    OdpovědětVymazat
  6. ten rúž sa ti veľmi hodí a velkovo pekné líčenie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, krásná! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥