sobota 3. srpna 2013

{cosmetics} Exkurze do chorvatského DMka

Pěknou horkou sobotu!
Dnes mám pro vás článek, ve kterém zavítáme do chorvatského DM, konkrétně v Dubrovníku. Třeba se vám bude tento malý report hodit a když budete na cestách, třeba si pro něco zaskočíte. 
Tohle bylo moje první focení v drogerii, styděla jsem se, bylo mi celkem trapný vytáhnout si mobil a fotit, říkala jsem si, co bych si před dvěma lety pomyslela o holce, která si všechno fotí atd, takže jsem opravdu vyfotila jen to, co jsem u nás nezahlédla. Kvalita fotek strašná, byla tam tma a fotila jsem pouze iPhonem.
Jinak 1 chorvatská kuna(HRK) je asi 3,50 Kč.

EDIT: Vlastně jsem už jednou v drogerce fotila. A to v Drážďanech. Asi tři fotky najdete na konci článku tady. :)

Krémů na ruce tam měli opravdu hodně, v této poličce neznám ani jednu značku. Třeba taková Dahlia, říká vám to něco? Nebo Afrodita. To je prý slovinská značka. A Holyplant je údajně kosmetika přírodní. Ale nějak mi ani jeden krém nebyl sympatický...




Krémy Olay.U nás v drogerce jsem je neviděla, na netu jsou normálně k dostání, ale pokud je chcete vyzkoušet a máte cestu do Chorvatska, vyplatí se koupit si je tam.


Štětce EcoBella mi silně připomínají štětce EcoTools, ale nijak mě nelákají. 


Stojan Manhattan, stále nechápu, proč už se u nás tato značka neprodává, ty laky měli například skvělé. 
Nějak jsem ale v zápalu "nafoť co můžeš" zapomněla hodit alespoň jeden odstín do košíku a do teď si to vyčítám. A to ještě měli akci, jeden za 30 HRK.


Mají tam také staré limitky Essence, tahle u nás byla tuším v květnu? Třeba ty tvářenky vypadají celkem zajímavě, ale jsou na mě až moc zářivé...


Stojan tam má i Bourjois. Ale nevyplatí se to, sice tolik barev laků jsem u nás nezahlédla, ale ty laky jsou mimochodem příšerné, mají strašně divný štěteček, vůbec nevydrží, stačilo mi vyzkoušet dva a nikdy víc.


Nad tvářenkami jsem chvilku stála, ale za nic na světě jsem si nebyla schopná vzpomenout, kolik stojí u nás a do teď jsem si nevzpomněla. Takže jsem se na to nakonec vyprdla a koupím si je u nás.


Manhattan make-upy a pudry mě ničím neoslovily, ale měli tam třeba korektor fakt pro porcelánové panenky.


Aussie! Z toho jsem měla opravdu velkou radost a hlavně, konečně jsme si koupila šampon, ze kterého jsem zatím naprosto nadšená. Úžasně voní, vlasy jsou po něm krásně hebké, nezacuchávají se a hlavně tolik se mi ani v tomhle horku nemastí! Vím, že se to nijak nevyplatilo, ale je výhodné mít po ruce mamku a začít do ní hustit, jak musím něco nutně vyzkoušet a, že u nás to mají jen eshopy a tam se přece platí poštovné a, že snad šampony si nemusím kupovat za svoje peníze...takže mami děkuju! :)


No a balzámky Labello=balzámky Nivea, o kterých psala třeba Rendy. :)


Jinak v Černé Hoře, kde jsem trávila prakticky celou svou dovolenou jsem byla také v nějaké drogerii, ale tam mi stál pořád někdo za zády, takže jsem nic nevyfotila, ale pár informací pro vás mám. 
Revlon tam má svůj stojan. Takže jsem si všechno osahala a teď můžu směle objednávat z českých eshopů, protože se to tam vůbec nevyplatilo. Třeba lip butter tam stál asi 9€, taková Plum ho prodává za 219 Kč, takže by se vůbec nevyplatilo převážet ho. Koupila jsme si tam tedy svůj milovaný make-up Colorstay, na ten měli akci, vyšel mě na 7€, jinak tam ale stojí 16€. A to už je trochu rozdíl. 
Jinak žádné další zajímavé značky jsem tam neobjevila. 
Ještě jsem si koupila žlutou řasenku Maybelline, ta tam stála 5€. A za takovou cenu jí neseženu ani u nás, když je v akci. Takže Maybelline se tam vyplatí, ale jinak asi nic.

Co vy a vaše putování po zahraničních drogerkách?

Tereza♥





12 komentářů:

  1. moc pěkný článek :) kosmetiku Manhattan bych taky strašně ráda u nás uvítala, vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji:) já bych byla také moc ráda, kdyby se k nám vrátila..:)

      Vymazat
  2. Super článek! Já jsem se s Manhattanem "potkala" jen na Essence výprodeji, kde měli korektory a nějaké další věci, je škoda, že ji u nás nemáme běžně k dostání. A teda ta Maybelline řasenka byl dobrej kup :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! :)
      jo to je pravda, že na essence výprodeji jí mají..ale to bych se tam ještě musela nějak dostat :D a kup to byl fakt super! :)

      Vymazat
  3. Každá jiná nová drogerka má svoje kouzlo, tou tunou novinek a kde jakých vymožeností bych se mohla brodit od rána do rána :D <3

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, to je hotový ráj. Musím se přiznat, že putování po zahraničních drogérkách patří mezi moje koníčky; dokážu tam strávit hodinu, ani nemrknu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky :D ale nikdy jsem neměla odvahu fotit :D

      Vymazat
  5. to je dobrý článek :) Olay znám, ale asi ze Španělska. Já poslední dobou v obchodech docela dost fotim. Je to sice jen na mobil, foťákem bych se asi styděla, ale tim mobilem to neřešim. Jsou to věci, který mě většinou buď zaujmou, líběj se mi, nebo je chci někomu ukázat. Říkám si, že to musí být normální, když si něco vyfotím, protože to chci ukázat kamarádce a třeba se s ní o tom poradit... ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) já jsem Olay taky někde viděla, ale netuším kde :)

      Vymazat
  6. Páni vypadá to skvěle! :) Já sem v Drážďanech koukala na ten Assiue, ale nakonec sem si ho nekoupila možná budu litovat. Olay sem sehnala u nás v Rossmanu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. zahraniční drogerie miluju. Taky jsem si koupila teď v Curychu Revlon Colorstay (za 23Fr). Nemá chybu a opravdu vydrží celý den a pefektně kryje akné jizvy. V Německu bohužel Revlon už není. Americký Covergirl Tone Rehab foundation s niaciamidy mají taky v Curychu. Ale v něm. DM drogerii jsem se nadchla pro Mannhattan 2in1 powder a make up (prý kopie Macu).
    Olay v Německu veden jako Olaz (DM, Rossmann, Müller Drogerie) větší výběr a levnější než v Česku. (jedny z mála drogerkových výrobků obsahujících niaciamidy a Regenerist AHA kyseliny) Rossmann v Česku malý výběr :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥