čtvrtek 4. července 2013

{vypotřebováno} Červen 2013

Pěkný den vám všem,
ač trochu opožděně, dnes pro vás mám spotřebováno za červen. Nejsem velký spotřebitel, šetřím jak se dá, ale přišla jsem i o svou strašně oblíbenou věc. Nebudu dál protahovat, zopákneme si hodnocení a koukneme se na to. :-)

♥♥♥♥♥-hned teď musím běžet do obchodu pro nové balení
♥♥♥♥-byla jsem moc spokojená, ale koupím třeba až za čas
♥♥♥-existuje plno jiných věcí, které jsou lepší než tato
♥♥-nekupovat, opravdu jedině, kdyby na trhu nebylo nic jiného
♥-nikdy víc, opravdu!




Bioderma Sensibio H2O-♥♥♥♥♥
Moje nejmilovanější micelárka, nelepí, odlíčí úplně všechno, i voděodolný make-up. Doma mám další 500 ml balení+2x 100 ml, takže zatím nic kupovat nemusím, ale i kdybych měla, tak do toho jdu. 500 ml vyjde na cca. 530 Kč.


Balea mycí pěna-♥♥♥♥
Tohle byla moje celkem oblíbená věc a ještě jedno balení mám. Strašně moc se s touhle věcí vyblbnete, protože jak už jsem psala TADY, je to pěna ve šlehačkovém spreji, takže se umýváte teoreticky šlehačkou. :-) Voní po jahodách a ani moc nevysušuje, takže nemám co vytknout.


L ´Oréal Elseve posilující šampon-♥♥♥♥♥
Můj velmi oblíbený šampon, který je sice plný silikonů, ale hezky voní, pění, vlasy se po něm hezky lesknou, dobře se češou a zdá se mi, že se mi ani tolik netřepí. Cena je asi 70 Kč a doma už mám další balení. :-)


Revlon Colorstay 24hrs make-up-♥♥♥♥
Na tenhle make-up jsem plánovala recenzi strašně dlouho, ale než jsem se k tomu rozhoupala, byl mke-up pryč. Používala jsem ho celou zimu, protože byl hustější a trošku zanášel póry, ale zase krásně kryl, vůbec jsem nemusela používat korektor a vydržel opravdu celý den i noc. Teď na léto si ho pořizovat nebudu, ale v zimě to bude určitě jeden z nejpoužívanějších produktů. Cena je krásná, asi 239 Kč, jedinou nevýhodou je balení, které je bez pumpičky. 


Dove antiperspiran original-♥♥♥
Voněl moc příjemně, mě je tato vůně sympatická, ale moc nefungoval. Pocení nezabránil a ani moc dlouho nevydržel, takže nedoporučuji, palec nahoru pouze za jeho vůni. :-)


Co jste za minulý měsíc vypotřebovali vy? A jak jste byli spokojeni? :-)

Tereza♥

8 komentářů:

  1. Já upřímně ty elseve šampony vůbec nemusím ,ale samozřejmě když sedí tobě je vyhráno .. :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Z těchto výrobků mám zkušenost pouze s micelární vodou Bioderma, kterou miluju. Asi si dnes půjdu koupit balení jedna plus jedna zdarma, objevila jsem je v jedné lékárně v Brně. Moje spotřebováno najdeš tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/06/spotrebovano-za-cerven-tradicni-bilance.html

    OdpovědětVymazat
  3. Biodermu mám úplně novou nevyzkoušeno, 250 ml a furt jí šetřím, přeci jen to není levná záležitost a tak nejdříve spotřebuji to co mám :). Balea pěnu mám také a myla jsem se s ní asi jen jednou zatím, nijak mě neoslovila.. :D..ale třeba se to časem změní a ten šampon nechci do smrti vidět, hrozně se mi po něm začaly mastit vlasy a mastí se stále :/.. ostatní dva produkty nemám a neměla jsem..já se na spotřebováno za červen teprve chystám a mám něco kolem 10 obalů :)) nevím ale jestli to udělám formou článku nebo videa :).

    OdpovědětVymazat
  4. Bioderma je senzační, já mám sebium :))

    OdpovědětVymazat
  5. Micelárka od Biodermy mi už taky dochází a jsem z toho zoufalá :D

    OdpovědětVymazat
  6. Micerálka od Biodermy je skvělá. Navíc, když se stihne v akci, tak je to super. Já koupila 500 ml za 300,- :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak z těchto věcí mám jen Revlon a Biodermu - ale obě věci super.. ;)!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nějak to na mě působí, že tohle byl měsíc, kdy jsi vypotřebovala celkem oblíbené produkty :) A sakra, tu micelárku od Biodermy už bych fakt měla zkusit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥