úterý 30. července 2013

{traveling} Sveti Stefan

Pěkné úterý,
mám tu pro vás poslední článek o Černé Hoře, zítra se už podíváme do Dubrovníku a tím "dovolenková" rubrika končí. :)

Jeden den jsme se vydali koupat do vesničky Sveti Stefan, která leží na mysu, který je s pevninou spojený pouze úzkou písečnou lavicí. 
Bohužel není možné dostat se přímo do vesničky, protože je to místo pro prominenty a jedinou možností je ubytovat se tam, nebo si alespoň zarezervovat stůl v nějaké restauraci, ale myslím si, že bysme se tam nedoplatili. :D



Pláže tam jsou rovněž pouze pro hotelové hosty a nebo za vstup 75€ na osobu/den. Kdybych nevěděla co s penězma, moc ráda bych si takový luxus dovolila, protože lehátka rozestavěná ve vzdálenosti 10 metrů, klid, prázdný moře, prostě idylka. 
Naštěstí se dalo koupat na pláži pro domorodce, která byla také krásná, čistá, ale přeplněná.
Moře bylo asi nejteplejší co jsme v Černé Hoře měli, s mamkou jsme si dělaly srandu, že ho tam snad pro VIP  vyhřívají. :-)


Je to vážně nádherné, klidné místo, kam bych se moc ráda někdy vrátila a pár dní na ostrůvku pobyla. :)


Jinak za plážemi byly rozlehlé, udržované parky, po kterých chodili bodyguardi a dohlíželi na pořádek a hlavně klid.


Není ani divu, že jsem během své návštěvy narazila na dvě ruský skupinky, které fotili, nejspíše nějaký editorial. Holky modelky byly šíleně hubené, ale šaty měli moc pěkné. A říkala jsem si, že by mě asi celkem bavilo asistovat při nějakém focení...:)


Určitě doporučuji Svatého Stefana navštívit! :)
Byl tam někdo? 

Tereza♥

17 komentářů:

  1. wow!to je nádhera, hned bych jela, tak možná příští rok)

    OdpovědětVymazat
  2. no, to jsou teda pěkný ceny :D 75euro se mi tak běžně válí po kapsách :D ale pokud má člověk ty peníze a chce trochu soukromí, tak proč ne no... :) vypadá to krásně, moc pěkné fotky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky běžně nosím po kapsách 75 éček no :D je to fakt nádhera, ale to bych musela být vážně milionář :)

      Vymazat
  3. Terezko, tam jsem nebyla, i když jsme se tam chystali :).

    Těším se na Dubrovník.

    Jinak asistence při focení je super, mám s tím zkušenosti a moc mě to baví... I když, spíše jako koníček, než klasická práce napořád.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to tam krásné, škoda no :)
      a asi jako práce by mě to po chvíli omrzelo, ale jednou za čas si myslím, že by mě to bavilo :))

      Vymazat
  4. Krásný fotka,ale teda 75 euro za den na pláži bych asi nedala:D
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Zase tak nádherné fotky! Ale teda ty ceny, dobrá pálka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky :)) Máme nový blog a budeme rádi když na něho zavítáš a zanecháš nějaký komentář...... Návštěvu určitě oplatíme.... a budeme rádi když se podíváš i na náš youtube kanál :)))

    Blog: http://www.teenagestylee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥