úterý 23. července 2013

{traveling} NP Krka

Přeji vám pěkný den,
včera jsme si povídali obecně o celé mé dovolené (tady), dnes už se koukneme na fotky z výletu do NP Krka, kde jsme při cestě do Černé Hory stavěli.




Abych pravdu řekla, nějak nadšená jsem nebyla, bylo šílené horko, všude plno lidí a příroda podobná jako na Plitvických jezerech, kde jsme asi před třemi lety byli. 
Byla jsem celkem překvapená, že vstupné 95 kun(asi 330 Kč) vás opravňuje pouze ke vstupu do parku, kde co si budeme nalhávat, nic moc k vidění není a neobsahuje dopravu po parku(lodní dopravu), abyste se mohli jít kouknout k hlavním vodopádům-Skradinské vodopády a na ostrůvek Visovac, kde je františkánský klášter. 
Výlet na ostrov a k vodopádům vyjde na 130 kun(455 Kč), ale když už jsme tam byli a vstupné do parku si zaplatili, tak jsme jeli i na ten výlet no a ostrůvek byl moc pěkný, ty vodopády mi přišly celkem obyčejný.
Prostě kdybych to neviděla, mohla bych v klidu dál žít a o nic moc bych nepřišla. :)



Ostrůvek Visovac




Skradinské vodopády



Řeka Krka je ale úžasně široká a z loďky to byl opravdu moc pěkný pohled. 



Byli jste v NP Krka? Líbilo se vám tam?

Dneska mi přijedou na skoro týden kamarádi, ale snad budu stíhat a zítra si povíme něco o Budvě. :)

Tereza♥

13 komentářů:

  1. Vodopád je pěkný :)

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Nikdy jsem tam nebyla, ale hned bych šla :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa mi to páči- úžasné fotky :)

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ale náhodou to tam vypadá celkem hezky podle fotek :)
    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. wow, závidím ti to! :) Moc pěkné fotky!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. bola som tam asi 2 týždne dozadu a páčilo sa mi tam :) aj keď na Plitvických sa mi asi páčilo viac :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na fotkách to vypadá nádherně idilicky :) Ale teda, ty ceny jen za vstup to je trošku šílený :)

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko, znám znám.. Ty vstupy nás tenkrát dostaly.. ale přesto je to tam nádherné :).

    Těším se na pokračování o Budvě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥