středa 31. července 2013

{traveling} Dubrovník

Pěknou středu všem!
Mám tu pro vás poslední "dovolenkový" příspěvek, dnes zavítáme do Chorvatska, konkrétně do Dubrovníku. 




Dubrovník je vážně nádherné město, já jsem byla úplně nadšená, taky jsem tam nafotila 500 fotek a než jsem se všema prohrabala, dlouho to trvalo a proto i dnešní článek je plný fotek.


Do Dubrovníku jsme se podívali dvakrát. Jak večer, tak ráno.
Večer jsme prošli centrum a ujistili se, že to tady opravdu žije, doporučuji přijít tak na 7 večerní, abyste ještě město viděli za světla a cca v 10 večer to tam začíná pořádně vřít. :)
V 7 je už příjemně teplo, z restaurací jsou cítit ryby a jiné pokrmy, zapadá slunko, prostě ideální čas na procházku.


Byla jsem strašně překvapená, kolik kostelů se v Dubrovníku nachází. Jak malé, tak velké, prostě kostel na každém rohu. V Dubrovníku je i několik paláců, my jsme se byli podívat v jednom, protože tam probíhal zrovna nějaký koncert.


Doporučuji projít se úzkýma uličkama, které vás z promenády dovedou do krásných zákoutí, kde není tolik lidí, na hlavu vám bude kapat prádlo, které visí z každého okna a  malými okýnky uvidíte do chorvatských domácností.




Byla jsme se také podívat v DMku, kde jsem něco málo nafotila a bude o tom samostatný článek. :))


Co rozhodně nesmíte v Dubrovníku vynechat je návštěva hradeb. Doporučuji trošku si přivstat a být tam třeba už na půl 9, protože vám nebude takové vedro, nebude tam tolik lidí, nebudete stát frontu na to, abyste se někde vyfotili. Okruh má 2 km, jdete ho tak hodinku a půl i s focením. Když jsme někdy okolo 10 odcházeli, na pokladně bylo strašně moc lidí, a i hradby už byli pěkně přeplněné.


Myslím si, že to nepotřebuje další komentář a nechám vás koukat na fotky.
I přesto, že je to vlastně pořád na jedno brdo, je to nádhera a rozhodně to za návštěvu stojí.











Byli jste někdy v Dubrovníku?

Tereza♥

16 komentářů:

  1. Nádherné fotky! Já se letos asi nikam nedostanu, tak díky tobě procestuju tolik krásných míst :)
    A ty tvoje šaty jsou krásný a moc ti sluší! Celkově ti to sekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc Nicol♥ udělala jsi mi ohromnou radost :)
      jsem ráda, že ti takhle můžu zprostředkovat zajímavá místa :)

      Vymazat
  2. krásné fotky, moc ti to sluší, máš pěknou kabelku, v Dubrovníku jsem nikdy nebyla, ale určitě se tam chci podívat)

    OdpovědětVymazat
  3. jéj, opäť krásne fotky :) ten pohľad zhora na strechy je parádny :))

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes jedu do Chorvatska a Dubrovník bude jeden z cílů našich výletů, a i když jsem tam už jednou byla a vím, jak to tam vypadá, tvoje fotky mě nalákaly ještě víc. Jsou opravdu skvělé! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ti závidím, já bych se tam vrátila hned :)

      Vymazat
  5. Ty snímky střech jsou skvělé ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Dubrovnik je velmi pekny :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥