neděle 7. července 2013

{recenze} Vichy Idéalia BB krém


Už je to nějaký ten pátek, co mám doma "novinku" od Vichy bb krém Idéalia. Můžete si vybrat ze dvou odstínů, já mám ten světlejší, protože už ten se mi zdál dost tmavý, natož kdybych měla ten pro tmavší pleť. 
Po prvním rozetření mi přišel šíleně oranžový, vůbec nevím proč, protože teď jsem toho názoru, že s pletí hezky splyne. Stačí opravdu malá vrstva, je třeba dát si bacha, abyste ho do pleti dobře zapracovali, protože jinak trošku flekatí a s pletí nekoresponduje. 


V zahraničí je vychvalován kvůli skvělému sjednocení a projasnění pleti. A tady opravdu musím souhlasit. Protože pleť opravdu nádherně projasní. Na mou mastnou to není zrovna nejideálnější, ale dokáže dělat opravdu zázraky, pleť vypadá jako pro probuzení, taková svěží a hydratovaná. Krásně barvu pleti sjednotí, opravdu ale dobře bb rozetřete. Já ho prsty aplikuji a lehce rozetřu a poté vezmu štětec a do pleti ho zapracuji a poté zapudruji bezbarvým pudrem. 

Krycí schopnosti nejsou nic extra, co si budeme nalhávat, ale naštěstí v létě nepotřebuji velké krytí. Já vím, že na fotce není vidět rozdíl, ta první bez bb je strašně tmavá, ale vidět tam je, že se mi obličej trochu leskne.
Plusem je SPF 25, které na běžné nošení podle mě bohatě stačí. :) 


BB bych doporučila těm, co nemají moc problematickou pleť, požadují pouze rozzáření  sjednocení pleti. 
Na pleti vydrží bb opravdu celý den, pokud ho zafixujete nějakým pudrem. Nejlépe bezbarvým. 
Koupíte v lékárně či na internetu za cca 430 Kč.


Já děkuji společnosti Vichy za možnost otestovat tento produkt.

Co vy, máte s tímto bb nějakou zkušenost?

Tereza♥

4 komentáře:

  1. já ho měla ve vzorečku jenom, ale i z toho mála co tam bylo vím, že plné balení bych nechtěla :)... Přijde mi, že je moc vodnatý, i světlý odstín je příliš tmavý a pomalu nejde rozetřít :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky jsi to rozvedla :) Já bych si ho ale nekoupila, protože mi přijde strašně drahý, dávat 420,-kč za BB když existují i jiné a levnější variatny? Za takovou cenu nemám doma ani make-up. :) Ale každýho věc, to je pouze můj názor, tak to neber nějak špatně Tery :)!

    OdpovědětVymazat
  3. vyzkoušela jsem jen vzoreček a za mě teda ne :/ jinak pěkná recenze! :)




    PS: Nebyla jsi minulý týden v úterý v Praze? Mám pocit, že jsem tě v Palladiu zahlédla :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě to tedy asi není, ale nevypadá zle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥