pátek 19. července 2013

{outfit} orange&blue



Po strašně dlouhé době pro vás mám outfit. Vidíte na mě hned tři nové věci-sako, kalhoty a boty. Nejdřív jsem si říkala, že kombinace oranžové s modrou nebude nejlepší, ale potom jsem se radila s Luckou z A cup of style a ta řekla, že by se této kombinace vůbec nebála, takže jsem to zkusila a jsem zvědavá, co na to řeknete vy. :-)
Baleríny jsem roztahovala podle všech typů co jste mi dali, ale stejně pořád tlačí, takže jsem se v nich jen vyfotila a pak jsem se stejně přezula do černých. Jinak lak na nehty je Rimmel London 440 Sun downer a hezky ladí se sáčkem. 
Tenhle outfit je moc pohodlný, ideální na cestování, ale když k němu dáte psaníčko jako já, v klidu bych v něm šla třeba na koktejl nebo kávu. :)








tílko:Mango // sako:F&F // kalhoty:Sisley // boty:Baťa // psaníčko:ELLE // náramek:Philippine Treasures // náušnice I am // brýle:ELLE

Jak se vám outfit líbí? Co říkáte na kombinaci oranžové s modrou?

Tereza♥

5 komentářů:

  1. Kombinaci modré a oranžové mám ráda, ale moc ji nenosím, protože nemám moc oranžových věcí :D Tobě navíc moc sluší, to sáčko je bezva :)

    OdpovědětVymazat
  2. Povedený outfit, páčí se mi to sako :)

    OdpovědětVymazat
  3. super outfit, moc pekné balerínky :)

    OdpovědětVymazat
  4. mně se modrá s oranžovou líbí. Samozřejmě, že záleží na odstínu, ale když ty barvy jsou sytý a ta modrá je tmavá, tak je to super kombinace. Moc ti to sluší, a vypadáš na těch fotkách hezky elegantně a chic :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥