úterý 16. července 2013

{fashion} SWAP of clothes

Pěkný den milé čtenářky,
na konci června jsem v Praze navštívila nově otevřený obchod Swap of clothes Prague. V dnešním článku bych vám ráda řekla celou filozofii tohoto obchodu, ukázala několik fotek interiéru i oblečení a sdělila své pocity, co se mi líbilo a co třeba ne.



Swap of clothes Prague je originálně řešený módní butik, zaměřený na výměnu a prodej značkového oblečení, bot a doplňků, jako první koncept tohoto druhu v České republice. Najdete zde například značky Guess, Asos, New Look, Stradivarius, D&G, Zara, Next, Lindex, Mango, Diesel, Bershka a další. 

Jak to celé funguje?
Ve Swap of clothes můžete vyměňovat, nakupovat, nebo prodávat.
Za donesené věci, které se butik rozhodne koupit, získá zákazník voucher na nákup oblečení, bot či módních doplňků v hodnotě 50% z prodejní ceny ve Swap of clothes, nebo hotovost ve výši 35%. Hotovost obdržíte bezprostředně před tím, než opustíte Swap of clothes Prague.

Donést můžete dámské oblečení, boty a doplňky, které jsou značkové, čisté, nepoškozené, módní a sezónní. 



Po příchodu do butiku vás přivítá milá majitelka, která vám nabídne kávu, můžete si chvilku odpočinout a až poté prolézat stojany s oblečením, zatímco majitelka bude "oceňovat" vámi donesené oblečení. Pokud si něco vybere, domluvíte se na ceně a buď si něco vyberete i vy a odejdete s novým kouskem, nebo vezmete "peníze na ruku". A nebo si jenom odnesete něco nového. Záleží opravdu na vás. 





Mě se moc líbil celý design obchodu, způsob toho, jak to funguje, oblečení, boty i doplňky byly moc pěkné, ale u některého zboží mi přišly ceny poměrně vysoké. Něco bych ale určitě vybrala.





Butik naleznete na adrese
Budečská 31, Vinohrady, Praha 2

Zajdete se podívat do tohoto butiku? :)
Tereza♥



8 komentářů:

  1. To se mi líbí. Zrovna jsem přemýšlela co s tím množstvím věcí, které se mi doma kupí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To mi přijde jako hodně dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tam můžeme třeba někdy zajít spolu :) až budeme mít naše prázdninové nakupovací odpoledne :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. pokud budeš mít nějaké oblečení, rozhodně to vyzkoušej :)

      Vymazat
  4. Obchod nejspíš zkrachoval.. Bez varování zrušili pobočku.. Ani tam není vyvěšen náhradní kontakt. Vouchery vystavené v září 2014 s "neomezenou" platností taky nefungují..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥