pondělí 29. července 2013

{diary} INSTADIARY No.26

Pěkné pondělí,
minulý týden jsem instadiary vynechala, proto bude dnes trochu víc fotek, ale snad vám to nebude vadit. :)

Měla jsem skvělý týden, od úterý do včerejška u mě byli kamarádi z Prahy, takže jsme si užila plno srandy, chodili jsme se koupat, byli jsme v Rakousku a jednoduše jsme si užívali prázdnin. 

Moje snídaně se v poslední době skládají z ovoce a müsli s jogurtem, jak je horko, tak ani nemám moc chuť jíst, což je celkem výhoda.
V rakouském Gmündu jsem ale neodolala a dala jsem si frozen yogurt, který byl vynikající, asi nikdy jsem nejedla nic lepšího, vyberete si ovoce, které vám nejvíc chutná, můžete si zvolit i různou polevu, ale to by bylo potom šíleně sladké. Vím, že se teď frozen yogurt prodává i v Palladiu, ale asi za 120 Kč, což je šílené, tady vyšel na 3€ což už celkem jde. 




Dobrým osvěžením pro mě byl drink Mystery Piňa Colada, abych ale pravdu řekla, je to dobré, ale radši bych si dala čistou piňa coladu, než s pivem a naopak. Prostě je to "hovadění" jak piva, tak koktejlu.
No a mamka nám uvařila výborné čínské nudle, miluji takováhle jídla.


Ještě tu mám dvě fotky z dovolené, první je s bráchou z Dubrovníku o kterém bude ještě článek a ta druhé z Bečiči, kde jsme si půjčili šlapadla.


S bráchou jsme dělali kraviny a místo spaní po obědě se fotili. :-)
A u Bati mají velké slevy a já se pořád nemůžu rozhodnout, jestli mám do nějakých bot jít, nebo ne. Poradíte?


V pátek jsme byli s kámošema v Rakousku, v Gmündu, kde už jsme minulý rok byla a psala jsem o tom i článek (tady). Nakoupili jsme si věci, které se u náš běžně neprodávají, nebo jsou za šílenou cenu, takže jsem konečně ochutnala Arizona tea, byl moc dobrý, ani ne moc sladký, fakt mňamka.
A co mi také moc chutnalo byl čaj s konopným sirupem, mělo to zvláštní chuť, ale za vyzkoušení to stojí. :-)


V pátek jsme ještě stihli koncert The Backwards, byl to super zážitek a moc jsme si to užili.
No a zamilovala jsem se do iPhone 5, je vážně tak krásný. Kéž by byl můj. :D


Jaký jste měli týden vy?

Zítra se koukneme na fotky ze Svatého Stefana.

Tereza♥

12 komentářů:

  1. Mmm, první dvě fotky páni :) ale 120,-kč? To bych snad nedala...Arizona tea je prý k sehnání v našem Tescu, ráda bych ho ochutnala, ale ještě jsem ho nikde neviděla :) krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za ty 3 eura to ještě jde, ale v ČR bych si to asi fakt nekoupila...:)
      já ho taky u nás ještě neviděla, ale prý k dostání je, ale prý v plechovce a je předraženej..

      Vymazat
  2. Je super, že si léto užíváš, na fotkách je to vidět :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem se byla mrknout u Bati. Ty balerínky u nás už nemají a ty páskové boty s kytičkama mají tak úzký prostor pro prsty, že jsem tam nedostala nohu ani když jsem si brala o čtyři velikosti větší. Ty trojbarevné mám ve všech dostupných barvách. Jedny jsem dostala k narozkám a dvoje jsem si dneska koupila. Za 199 jsem je tam nemohla nechat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsme byla u nás u Bati a nemají tam ani jedny v mojí velikosti, takže mám vyřešeno :D

      Vymazat
  4. Parádní fotky, Iphone jsem chtěla kdysi ale jelikož on není moc velký kamarád s počítačem a věci se do něj všelijak složitě dávají a nandavají, tak se spokojím se svým samsungem :)

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky :) sandálky jsou boží, hlavně ty první zprava v druhé řadě ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou boží, ale bohužel u nás už nemají mojí velikost :(

      Vymazat
  6. mystery piňa colada je moje nej letní pití :)
    http://lifebyclaudiaa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě chutná, ale zase se po tom nějak neutluču :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥