pondělí 15. července 2013

{diary} INSTADIARY No.25

Pěkné pondělí,
opět vás zdravím z dovolené a mám pro vás dnes opravdu hodně fotek, které jsem publikovala na svém instagramu. 
A samozřejmě ke každé fotce mám zase nějaký komentář či tip. :)


Minulý týden jsem si užila moc dobrou večeři přímo u vody a zapadajícího slunce. Bylo to vážně strašně krásný a ta večeře výborná, což je skvělá kombinace. :) Miluji restaurace přímo u moře, krásně tam fouká a slyšíte šplouchání moře, které mám také strašně ráda.
No a zase jsem měla potřebu fotit se, mimochodem brýle jsou z ELLE a jsou mimořádně kvalitní, drží už rok a přežily toho vážně hodně. :)


Tady u moře dělají vážně úžasný gyrosy, dávají tam hodně zeleniny a je to můj hodně oblíbený oběd. :)
Také jsem se byla minulý týden kouknout v pohoří Lovčen, kde se natáčel Vinnetou, byl tam úžasný výhled na moře i okolní hory, vážně nádhera. Mám hodně fotek, které mám v plánu vám ukázat v nějakém dalším článku, kde bych ráda psala ještě o Černé Hoře. :)


U moře si ráda pochutnávám na mořských potvůrkách, dala jsem si výborné rizoto s chobotničkama a mušlema a bylo to vážně moc dobré. 
Také jsem se byla podívat na pláži Mogren, která je vážně nádherná, jen tam je šíleně lidí. 


Byla jsem také v Budvě, ze které mám také hodně fotek, bylo tam plno jachet, strávit týden na jachtě je můj sen, ale alespoň jsem se u nich vyfotila. :D
No a Budva v noci je také krásná. 


Budva ještě jednou, tohle je fotka z procházky, když jsme šli z pláže Mogren, Stari Grad byl krásně nasvícený. :)
A prodávají tu strašně výborný bubble tea, mnohem lepší než u nás! :) Dávají do něj kvalitní zelený čaj, nerozpouští žádné prášky, je fakt poctivý a mnohem víc osvěžující než zmrzlina. :)


Jeden den jsme se jeli koupat do vesničky Svati Stefan u které je ostrov na který mají vstup pouze ti, kteří hoodně zaplatí. Jen malý příklad, vstup na pláž stojí 75€ na den....ještě uvidíte v chystaném postu další fotky, protože to tam bylo opravdu krásné. Všude tam chodí bodyguardi a poctivě to tam hlídají. :) Naštěstí je tam pláž i pro "normální", která je šíleně přecpaná, ale koupání tam bylo krásné. A prodávali tam výborné maliny! 


Jeden den jsme se byli podívat také v Ulcinji, která je kousíček od Albánských hranic. bylo to tam divočejší, ale moc pěkné, jsou tam už i mešity a fotky budou, nebojte. :)
No a jedna z promenády, strašně ráda se chodím večer procházet kolem moře, protože večer je to tady stejně nejkrásnější a vznikají ty kýčovatý fotky :))


Gyrosu se snad nikdy nepřejím, objevila jsem ještě lepší "prodejnu", kde si do tortily můžete nabrat toho tolik, co se tam vejde a dáte si tam to, co vám chutná, takže nemusíte jíst nějaký fuj majonézy a podobně. .)
A skvělé osvěžení v podobě citronády, kterou jsem neměla už sto let, jsem si užila v Ulcinji. 


V Budvě je poměrně velký nákupáč, řekla bych, že jen pro Rusy, protože ceny nemožné a hlavně značky jako Pucci, Max Mara a podobně. Ale mají tam super drogerku. A v ní stojan Revlon. Sice s dost vysokýma cenama, ale byl tam. Takže jsem si všechno vyzkoušela a pak uviděla můj milovaný make-up v akci. Za 8€. Nemohla jsem ho tam prostě nechat. :) A řasenka MNY za 6€, taky celkem slušná akce, ne? :)
No a bubble tea se nemůžu nabažit, už jenom kvůli názvům, jako například East Side, Manhattan a podobně :)


A od soboty bydlíme zase na jiném místě  odkud je krásný výhled na moře, na pláž Jaz, mají tu i výřivku a je to tu prostě super. :-)


No a jak se máte vy a jak si užíváte prázdnin? 
A chcete článek o Černé Hoře?

Tereza♥

5 komentářů:

  1. Teri, už teraz sa teším na tvoj článok o dovolenke.
    Takže určite ho pridaj prosím :)
    A prajem ešte krásnu dovolenku, pozdravuj rodinu :)

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky, užívaš si leto a je to vidieť :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  3. Prázdniny jsou super, krásné fotky ..a chceme článek o Černé Hoře ..

    OdpovědětVymazat
  4. och tie maliny mnam!

    Inak posledny tyzden mojej SUMMER giveaway, zapojit sa mozes tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky! Závidím ti, ach jo :)) Těším se na spoustu postů plných fotek :)
    Mimochodem, co je na tom tričku s tím bloggerem? :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥