pondělí 8. července 2013

{diary} INSTADIARY No.24


Tak tu máme pondělí a s ním opět instadiary. Poslední dny trávím a ještě trávit budu na dovolené, nějaké články jsem nachystala, ale asi to žádná sláva nebude :)
Pojďme na fotky s krátkým komentářem.

Ještě předtím, než jsem odjela na dovolenou jsem stihla s babičkou načít velkou bombošku z Rakouska, která krásně vypadala, ale zas tak výborná nebyla. :)
A ještě jedna zapomenutá fotka z Prahy, zkoušela jsem si u Bati tyhle boty, zajímalo mě, jak se v nich chodí a byla jsem opravdu překvapená, protože kupodivu velmi dobře! Musíte jít prostě na špičky a na rovné podlaze to bylo úplně v klidu. Horší by to bylo na chodníku, ale nějak po těchto botách netoužím, takže mi pád nehrozí. :)



Ve středu jsem byla v Bratislavě, konečně! :) Sice jen na chvilku, ale prošla jsem se tam, kde jsem se projít chtěla, v noci(opravdu v noci :D) jsem se koukla i na hrad, který byl krásně nasvícený a byl od tam krásný výhled na celou Bratislavu.


No a po Bratislavě jsme se pomalu začali přesouvat na místo letní dovolené. Do Černé Hory. První i druhá zastávka byla v Chorvatsku, kde jsme dovolenou začali velmi příjemně, na terásce a pak jsme konečně v sobotu dorazili do Bečiči. Je tu opravdu nádherně!


V Černé Hoře jsme začali hned výbornou večeří, kterou jsme zakončili ještě lepším dezertem, aneb ať žije dieta, když se v 10 večer takhle cpu. :)
No a pláž je tu vážně nádherná, včera bylo pár mráčků, ale dnes už je zase krásně.


Fotek z dovolené bude po mém návratu více, pro dnešek je už to ale vše, mějte se krásně! :-)
Kam se chystáte na dovolenou?

Tereza♥

6 komentářů:

  1. pěkné fotky :) ta bonboniéra z Rakouska vypadá fakt nádherně, ani bych neměla sílu jí sníst :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky :)
    Mala by si záujem o vzájomne sledovanie ? :)
    PS: Ja ťa už sledujem :)❤
    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky nafocené, botky jsou krásné ale pravdu říct já bych se na nich asi zabila:D

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé užívej v Chorvatsku :))

    OdpovědětVymazat
  5. mmm, vypadá to jako skvělý začátek prázdnin ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten dezertík, hm, ten bych si dala :) A jinak super fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥