pondělí 1. července 2013

{diary} INSTADIARY No.23

Pěkné pondělí,
týden se s týdnem sešel, na instagramu přibyly další fotky, které si dneska ukážeme a dáme si k nim krátký komentář.
Tři dny jsem byla v Praze, ale jak už to bývá, když chcete nejvíc fotit, tak stejně moc nefotíte, ale pár fotek z Prahy mám a k nim i nějaké "domácí". :-)
Pojďme na to.

Minulý týden byl posledním týdnem školy, ve které jsem se ale moc neukázala. V pondělí jsme zaspala, v úterý jsem si dala osobní volno, ve středu jsem byla v Praze, ve čtvrtek jsme si skočila pro vysvědčení a zase odjela do Prahy a v pátek jsem v Praze setrvala.

No ale teď už konkrétně k fotkám. Mám strašně ráda pečené čaje, takže hned jak se zatáhlo, běžela jsme si jeden zalít. Tenhle jablečný je strašně sladký, ale jinak moc dobrý, nejraději mám brusinkový, ten všem moc doporučuji!
Babička nám upekla trdelníky a musím říct, že něco tak dobrého jsem už dlouho nejedla.


S koncem školního roku přišly na řadu i mini oslavy. S kamarádkou jsme byly zapít školní rok piňa coladou, která ale ani moc dobře nevypadala a ani moc dobře nechutnala. Taky co chci, když jdu do kavárny, ale ve dne v koktejlu nejsou, bohužel. :-)
A dort, který byl na oslavu jak konce roku, tak mamky narozenin. Byl výborný, plný jahod ze zahrádky, a s mátou, to byste nevěřili, jak je máta na dortu výborná.


No a konečně nějaké foto z Prahy.
Skvělým osvěžením pro mě bylo v pátek karamelové frappuccino, které je sice šíleně sladké, ale při běhání po obchodech jsem to ani nějak moc nevnímala. No a na fotce jsou také moje nové boty, které jsem si na dvacet minut obula a stihla jsme si do krve odřít paty. 
A čím jiným začít den v Praze, než kávou a cheesecakem ze Starbucks. Je to vážně na hlavu, ale prostě se cítím víc "pražsky", když si sednu na snídani do Starbucks a dám si, mimochodem výborný, cheesecake. :-)


U jídla ještě zůstaneme, když jsem byla ve středu v Praze v Rudolfinu, v Kaprovce jsem se zastavila v Panerii, kde mi vždy moc chutná, většinou si dávám panini s BBQ kuřecím masem, velká mňamka. :-)
No a v pátek jsem poobědvala v Makakiko v Palladium, nešla jsem na running sushi, to mi přijde úplně strašný, akorát se tam přejíte, ale dala jsme si nějaké výhodné menu, ze kterého se úplně v pohodě nají dva lidé. 


V Praze jsem také navštívila nově otevřený butik Swap of clothes o kterém bude samostatný článek, je to tam krásné a pokud budete mít cestu kolem, určitě se tam stavte, více info bude, nebojte. :-)
A po pařácích a slejvácích jsem opět "obnovila" své běhání a zase mě to chytlo. Nejhorší je dokopat se k tomu, pak už je to v klídku.


Ve středu jsme byla v Praze kvůli výchovnému koncertu české filharmonie s Janem Budař. Budař je neuvěřitelně vtipný, pohotový a sympatický. Opět se celý koncert nesl v dobré, usměvavé náladě. Po koncertě jsme zašli ještě na výstavu do Chemistry Gallery, kde vystavuje Jan Kaláb svou práci. Bylo zajímavé poznat zase trochu jiný způsob umění, výstava je i interaktivní, nezabere moc času a mohu jí doporučit.


Jaký jste měli vy minulý týden?
A co plánujete na prázdniny?

Tereza♥

14 komentářů:

  1. krásne fotky :) škoda,že nemám instagram :/

    OdpovědětVymazat
  2. Na prázdniny ještě mám plány takové... neurčitě a týden nic moc:// ale tyhle posty miluju, nádherné fotky!:)) Zvu tě k sobě na GA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, tak ať si ty prázdniny naplánuješ dobře! :)

      Vymazat
  3. Jéé tak vidím že máš ty baleránky na noze takže jsi jim dala šanci ? :D Mě se strašně líbí :)) A co paty ?? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no dala jsem jim šanci, ale mám tak zničený paty, že asi končíme :D

      Vymazat
  4. skvělé fotky!! miluju starbucks ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte,
    pozyvam vas na giveaway :-)
    http://natalyburtonweb.blogspot.sk/2013/07/first-giveaway.html?showComment=1372786820182#!/2013/07/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Máš pořád co dělat, to je super :) A fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥