sobota 22. června 2013

{tag} Nežiju jen make-upem

Pěknou sobotu všem!
Dlouho jsme tu neměli tagový příspěvek a jelikož mě tag "Nežiju jen make-upem" zaujal, rozhodla jsem se ho zpracovat. Doufám, že se vám bude líbit.

1. Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?

Já na televizi prakticky nekoukám, protože vše mám v notebooku. Co sleduji v televizi jsou leda tak zprávy, nebo politické debaty. No občas se na nějaký film kouknu i v telce, ale ty dobrý filmy dávají strašně pozdě, takže si to ve většině případů stejně stáhnu. Oblíbeným pořadem jsou, jak už jsme zmínila, politické debaty. Asi si říkáte, že stejně politici opakují pořád to stejné, ale mě baví sledovat jejich reakce, jejich vystupování a také pohotovost moderátorů. Jinak asi žádné jiné pořady nesleduji, občas Krause, ale ten mě v poslední době také nebaví. 
No a mým oblíbeným seriálem je, jak už určitě víte, Sex ve městě, který jsem viděla minimálně 100x. No a taky Gossip Girl, ale tu jsem shlédla asi jen dvakrát. Jinak moc seriálová nejsem, když běžely The Carrie Diaries, tak na ty jsem se koukala, ale jinak nemám žádný seriál.



2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější hlavní jídlo a dezert? 

Občas ano, ale s pravidlem "já vařím, ty uklízíš". Prostě strašně nerada umývám všechny ty prkýnka, pánvičky a podobně. Ale vařit mě celkem baví, ale tak jednou za týden. :-)
No a jaké je mé nejoblíbenější hlavní jídlo? Asi těstoviny obecně, italské rizoto, královský korunovační salát (to je neuvěřitelná mňamka), pizza.
A dezert? Créme brulée, palačinky, domácí zmrzlina, makronky a muffiny.


3. Vysněné povolání?

Šéfredaktorka Vogue. Nemožný cíl, ale neuvěřitelný sen. No a jinak bych ráda dělala novinářku, političku, nebo něco v PR. :-)

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?

Troufám si říct, že se dobře dorozumím anglicky a trochu francouzsky. Ani jeden jazyk neumím skvěle po gramatické stránce, ale když mám promluvit, nemám s tím problém a vždy se domluvím. Strašně bych chtěla umět španělštinu a italštinu, snad se někdy alespoň základy naučím.

5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za make-up?

Jednoznačně za jídlo a oblečení. Já vážně strašně ráda jím a zkouším nová jídla a hlavně v poslední době pozoruji, že strašně utratím za ledové nápoje. No a za oblečení utrácím občas také, ale naštěstí mi ještě něco kupují rodiče.

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?

Nejsem úplně ten typ, který někam přijde a hned je kamarád s každým. Ale nemám problém oslovit někoho cizího a začít si s ním povídat. Je to zvláštní, ale více si rozumím se staršími lidmi (teď aby to nevyznělo nějak divně), než se svými vrstevníky. Většina mých dobrých kamarádů je starší než já. 

7. Čteš knížky, nebo preferuješ internetové čtení?

Vůbec mě nebaví číst knížky přes nějakou elektroniku, je mi to strašně nesympatické. Knížky čtu ráda, ale v poslední době na ně nemám moc času, o prázdninách se chci polepšit. Mám několik knížek stažených i v počítači, ale žádné potěšení z jejich čtení nemám. Je to takové strašně neosobní. 

8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?

Nejhorší? Lenost jednoznačně. A odkládání věcí na dobu neurčitou. Ale zase dobrou je určitě moje dochvilnost, všude (až do školy) chodím o pět minut dřív, než bych měla. Asi také laskavost a ochotnost, když můžu, ráda pomůžu. 

9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?

Jak kdy a hlavně podle nálady. Ale raději mám komornější společnost, protože si s každým řeknu, to co chci, můžeme se domluvit na určitých věcech a prostě nejsem zrovna ten typ, který by vyhledával dejme tomu diskotéky s tisícovkou lidí. Ale jednou za čas, proč ne. :-)



10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?

Nechci tvrdit, že mi blogování nezabírá čas, ale myslím si, že by ho zas tolik nebylo, když si někdy dávám pauzu od blogu, tak stejně mám co dělat. Ale určitě bych víc četla, možná se věnovala více hudbě. Těžko říct, ale každopádně jsem strašně ráda, že bloguju, baví mě to, miluju svoje čtenáře, takže ani nechci zkoušet, kolik volného času bych měla. :-)

Jak to máte vy?
Pokud jste už dělali tento tag, nebo se ho chystáte udělat, hoďte mi do komentářů odkaz, moc ráda si něco počtu. :-))

Tereza♥

16 komentářů:

  1. co je královský korunovační salát? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. strašně dobrá věc, bude recept :-))

      Vymazat
  2. S tou dochvilností to máme stejné, taky vždy jdu dřív o několik minut, s leností a s odkládáním věcí také :D a hlavně nenávidím formu knížek v počítači.. :/ Tag jsem už četla u jiných blogerek, ale u Tebe se mi líbil nejvíce a možná ho také na svůj blog udělám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D mě se mamka někdy směje, že já jdu někam třeba s 10 minutovým předstihem :D no já ty knížky taky nemůžu moc vystát, vůbec mě to nebaví číst.
      tak to mám radost, že se ti můj tag líbí, určitě ho udělej, moc ráda si ho přečtu :-)

      Vymazat
  3. nechceš sa podeliť o recept na ten šalát ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud chcete, tak se tedy podělím :-)

      Vymazat
  4. Super jsi to napsala :) Já vařím, ty uklízíš je dobrý :) Já bych to ale nemohla, jsem v tomhle dost perfekcionista a kdyby to někdo uklidil jinak než si představuju, stejně bych to předělala :D Mimochodem, jak dopadly Gossipky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! já když se rozvařím, tak k tomu nikoho nepustím, ale když to někdo uklidí, tak to jsem ráda :-)
      jak dopadly Gossipky? :D Svatbou Blair a Chucka a Sereny s Danem :-))

      Vymazat
    2. Jé, to je dobře :) A řekli tam, kdo je ta, co jim posílá ty zprávy? :)

      Vymazat
  5. Konečně nějaký delší článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem vůbec nestíhala, teď už by to ale mělo být lepší :-)

      Vymazat
  6. Moc hezký tag. :) Ráda jsem si početla!

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Terezko, jak si Tě jen můžu uplatit, abys mi jednou v tom Vogue držela místo:-)? Jako politička bys měla můj hlas, ale myslím, že tam by Tě byla škoda:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥