neděle 16. června 2013

{recenze} 6x LOVE lips

Pěknou neděli všem!
Na dnešek jsem si pro vás přichystala recenzi na balzámky od Dermacolu, které jsou od minulého týdne na našem trhu a na které stále probíhá akce na eshopu dermacol.cz
Já je mám rovnou 6x, ve všech barvičkách, které jsou k dostání.


Balzámy mají jemnou pigmentaci, některé větší, někde ani není vidět, že by barvily, úžasně voní, obsahuji vitamín E, mají SPF 15, dostatečně hydratují, Jsou máslové struktury, hezky se tedy roztírají, ale v teple pěkně roztápějí, no a výdrž je poměrně dobrá.
Každý stojí 79 Kč, nyní probíhá na eshopu dermacol.cz akce 2 za cenu jednoho, kde si můžete vybrat sadu dvou odstínů, kde vás tedy každá vyjde na 39,5 Kč :-), takže si tuto akci nenechte ujít, protože balzámky mizí rychlostí blesku. Já je mohu jen doporučit, určitě se vám v kabelce neztratí. 
A roztomilý tvar srdíčka je jen pěknou třešničkou, někteří si mohou myslet, že je to dost nepraktické, já bych ani neřekla, protože srdíčko se mi po několika použitích "obrousilo", ale ani s ním to nebylo nějak složité.
Jinak každý odstín je pojmenovaný láska, ale vždy v jiném jazyce. :-)


Čokoláda (láska) je nude barvička, která moc nebarví a hlavně nevoní, protože to nevoní jako pravá čokoláda, ale jako taková no nijaká. Další balení bych si už asi nekoupila.
Jahoda (amour) je moc pěkná, červená barva, která i poměrně dlouho drží. Tady ale dávejte bacha, ať "nepřečmárnete". 
Broskev (liebe) je jemnější, oranžová barva, spíš zanechá rty lesklé, než nějak nabarvené.


Hroznové víno (love) je "baby" růžová, která má ale kupodivu celkem pěknou pigmentaci a ze všech balzámů nejkrásněji voní. 
Meloun (amore) je jemnější růžová, kterou není moc vidět.
Višeň (amor) je hezká tmavší růžová, která je asi ze všech nejlépe vidět a nejvíc se mi svou barvou zamlouvá. 


aneb amour, amor, láska, liebe, amore a love

Co vy, vlastníte alespoň jeden balzámek, nebo se teprve na jeho koupi chystáte?

Hezký večer,
Tereza♥

17 komentářů:

  1. Kdybych neměla balzámů "tunu" , šla bych do nich :-D. Ale mám jich opravdu hodně.. tak mi to zatím přijde zbytečné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je přesně můj problém, mám jich doma milion, ale asi stejně neodolám:D

      Vymazat
    2. já jich mám doma taky plno, ale zase za tu cenu a hlavně za ten vzhled..:D

      Vymazat
  2. Líbí se mi melounový, barevně a asi bude skvělý i parfemací :) Ale nějak mi nesedí ten obal, na mě až moc dětský... Takže asi neplánuji, ale kdo ví... Nikdy neříkej nikdy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten melounový je na mě až takový umělý svojí vůní...:-)
      a je dětský, ale mě to přijde celkem roztomilý :-))

      Vymazat
  3. Moc balzámů nemám a na tyhle jsem čekala dlouho, od té doby, co byli na stránkách dermacolu :) Teď mají v novinkách i ten barevný korektor s rozjasňovačem, tak na ten se taky chystám, až bude v drogerkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten korektor mě taky láká a ty balzámky jsou super! :-)

      Vymazat
  4. Potřebuju něco do kabelky tak asi zainvestuji!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zatím žádný nemám, ale uvažuju o něm, minule jsem ho už měla v ruce a nakonec si to rozmyslela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D kéž bych byla tak rozvážná jako ty :D

      Vymazat
  6. priste bych ocenila kdybys nam je ukazala na puse :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla jsem, ale ta pigmentace zase není až tak super, foťák tu barvičku sežere :-)

      Vymazat
  7. jeeej tie sú krásne :) a páči sa mi ten srdiečkový tvar

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥