sobota 29. června 2013

{new in} Nákupy za poslední dny

Pěkný den vám všem,
tak jsem zpátky z Prahy, kde bylo, jak jinak, než krásně. Stihla jsem plno úžasných akcí, o některých se ještě zmíním v následujících dnech, a mimo jiné i nakupování. No a právě dnes je ideální chvíle na ukázání nových věcí. :-)





Abych pravdu řekla, strašně nerada nakupuji ve slevách. Neumím najít nic výhodného, nebo když něco najdu, tak stejně nemají mojí velikost. Takže to nakonec skončí tak, že si koupím něco z nezlevněných věcí a jinak tomu nebylo ani v Praze. Ba ne, pár věcí jsem ulovila za skvělý peníz. 


Nad sakem z F&F jsem se poměrně dlouho rozmýšlela, protože to není zrovna univerzální barvička a ani nebylo ve slevě, ale tak skvěle jsem se v něm cítila, že jsem si ho nakonec koupila a jsem ráda, že ho mám, protože dnes jsem ho na sobě měla ve městě a až tři dámy mi ho pochválily. :-)

F&F 799 Kč
Co strašně nesnáším je nakupování kalhot. Nebaví mě si je zkoušet, skoro nikde mi nesedí, nebo se v nich necítím, nevyhovují mi barvou, nebo střihem. Zašla jsme se podívat do Topshopu, kde mi krásně sedly modré kalhoty, které byly ještě ke všemu ve slevě, takže jsem je tam nemohla nechat a stejně to dopadlo i v Benettonu, kam jsem byla povolána mamkou, abych se na ní přišla kouknout, jak jí sedí kalhoty, no a dopadlo to nakonec tak, že ona si nic neodnesla a já odcházela s černýma kalhotama Sisley. 

Topshop 690 Kč // Benetton 790 Kč
Kromě saka jsem si z F&F odnesla i tyto modré kraťasy, které jsou mnohem tmavší, než na fotce, ale opět mi skvěle sedly a to se málokdy stane. 

F&F 349 Kč
 Tyhle šaty nejsou z Prahy, ale koupila jsem je u nás u vietnamců. K vietnamcům vůbec nechodím, oblečení mi tam přijde úplně šílené, z nekvalitních a hlavně strašně nepříjemných materiálů. Jednou jsme ale s kamarádkou nevěděly, do čeho máme ještě "píchnout", takže jsme vlezly do jednoho obchodu a tam byly. Zahrabané pěkně vzadu, za šíleně neonovými, krajkovými šaty. Ale asi tam na mě čekaly. Vyzkoušela jsem si je a padly mi jak ulité. Cena byla více než směšná a i přesto, že jsem je na sobě měla pouze jednou a už se trochu pářou, i přesto, že jsou z mě nesympatického materiálu, jsem ráda, že je mám doma. Protože po krajkových šatech jsem toužila už pěkně dlouho, ale zase se mi do nich nechtělo moc vrážet. Doufám, že ještě pár nošení vydrží. :-)

tržnice 199 Kč
 Nejdřív jsem vám kalhotky ani ukazovat nechtěla, ale mě se tak strašně líbí, že vám je prostě ukázat musím. :-) Ty proužkatý jsou tak roztomilý...:-)

Tezenis 79 Kč // Tezenis 49 Kč
 Poslední věc z F&F a také nebyla ve slevě. Plavky jsem potřebovala, v H&M jsem si je kupovat nechtěla a jinde se mi nelíbily. Když jsem viděla tyhle, zamilovala jsem se do nich a koupila si je. Sice mi ten materiál nepřijde moc kvalitní, ale i kdyby vydržely jen jedno léto, jsou prostě báječný. :-)

F&F 498 Kč
Tyhle baleríny byly koupeny, dalo by se říct, jen tak ze srandy. Původně stály 699 Kč, což je úplně šílený, chtít za takový kus plastu tolik peněz. Včera na ně ale měli u Bati mimořádnou akci. Chtěly za ně 199 Kč. Mamka se ale ještě vytasila s 25% slevou na již zlevněné zboží, no a prostě za 150 Kč jsem si řekla, že si je koupím. Víc bych za ně asi nedala, protože nějak extra jsem se do nich nezamilovala, na noze vypadají ale celkem zajímavě, takže je alespoň párkrát obuji. I když nevím, protože co jsem si je včera na 20 minut obula, do krve se mi odřely paty...ale ještě nějakou šanci jim dám. 

Baťa 150 Kč
 No a na závěr několik nových kosmetických věcí, které mi za poslední dobu přišly k testování, nebo jsem si je pořídila. Šampon je můj nejoblíbenější a když mi došlo jedno balení, běžela jsem pro druhé. Včera mi přišla novinka od Nivey, tělové mléko do sprchy, které se za jeden večer stalo mým miláčkem a ještě si o něm určitě přečtete recenzi. Neochudím vás ani o recenzi na BB od Vichy, který už více jak týden testuji a také mi moc vyhovuje. V Praze jsme si koupila dva laky, ten zlatý bude krásný na opálené ruce a ten červeno-oranžový se hodí k novému saku. No a už delší dobu mi dělá ohromnou radost štětec od Petry, na který bude možná také recenze. :-)

DM 79 Kč // spolupráce/100Kč) // spolupráce(420Kč) // DM 53 Kč // DM 43 Kč // PLH 225 Kč

Čím jste si udělali v poslední době radost vy? Nemáte typ, jak zabránit tomu, aby vás boty nedřely? A chcete recenzi i na štětec od Petry?

 To je pro dnešek vše, hezky si užijte začátek prázdnin, dávejte na sebe pozor a já se budu těšit u dalšího článku. 
Tereza♥

36 komentářů:

  1. krásné věci, to sako je opravdu úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, to sáčko a plavečky jsou nádherné... :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu nádherné věci :)) Jestli tě dřou paty tak vyzkoušej opaťenky (název hroznej ale jsou fajn). Jsou spíš k tomu aby se bota nevyzovala, ale měli by pomoct i s odřenýma patama :)) koupíš je třeba v CCC za nějakých třicet korun (v Baťovi je mají za mnohem mnohem víc ale jnak jsou stejné takže se vyplatí zajít si do CCC)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za tip! vyzkouším, protože se v těch botách nedá vážně moc chodit! :-)

      Vymazat
  4. To sako je pěkné! :) Taky testuji Niveu a je boží, krásná vůně a všechno! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta Nivea je báječná, úžasně voní, maže, prostě wow! :-)

      Vymazat
  5. Ty šaty od vietnamců jsou báječné! Jinak všechny věcičky super :) Asi by mě to zruinovalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) za tu cenu jsou ty šaty i přes "mouchy" báječné! :-)

      Vymazat
  6. sáčko a balerínky se mi moc líbí! bíbíčko mám také a zkoušení kalhot nesnáším stejně tak jako ty! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekne veci :) Najkrajšie je asi to sako a plavky :))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky :)) .. Já taky nesnáším nakupování kalhot, jelikož měřím 180 cm, tak potřebuju džíny v prodloužené verzy, které mají jen někde + se mi líbí úzké nohavice - džíny co by tyto 2 věci splňovaly tak jsem ještě nenašla :(( ..sáčko i plavky krása :))

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí ty proužkaté kalhotky, tak sako i kalhoty :) a kosmetiku bych brala všechnu až na šampon, nenávidím ho bohužel :/ :) Jinak moc hezký!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ten šampon miluju! :)) a ty kalhotky jsou fakt ňuňu :D

      Vymazat
  10. Moc hzeké veěci. Brala bych snad všechno :) a jinak nakupování kalhot je nejhoršííí

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak tak koukám, nakupování kalhot nenášíme snad všechny :D

      Vymazat
  11. Hezky sis nakoupila:) Já třeba vždy natrefím ve slevách na správnou velikost a věci, které se mi opravdu líbí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jo, tak to chci jít s tebou někdy nakupovat :))

      Vymazat
  12. Tie šaty a baleríny sú úžasné! :) A veľmi pekný blog! Budem ťa sledovať:)))
    http://karinvirag.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. ty plavky jsou krásný! stejně tak sáčko, a myslím, že barva je super - je zajímavá a taky se bude hodit k dost věcem :) jinak kalhoty taky nerada kupuju, protože mi málokteré padnou, takže poslední dobou kupuju jen v Mangu, ale letos jsem se na Mango naštvalo, protože mně ty kalhoty po několika vypráních barvily a ještě se mi po půlroce začaly trhat v rozkroku. Tak teď nevím, kde budu nakupovat. A s balerínama to mám tak, že je prostě musím vždycky rozchodit. Nosím je třeba první nějakou dobu doma s froté ponožkama, aby se trochu roztáhly, nebo tak ;) a pak ještě nosím po kabelkách náplasti pro případ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak mě v Mangu nesedly snad nikdy, jsou strašně úzký :D

      Vymazat
  14. Skvělé věci! to sáčko a sako jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  15. Máš skvělý blog a působíš moc mile. Jinak do balerín nosím zalepené paty takovými těmi průhlednýi náplastmi, jestli ti to nějak pomůže ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Úžasné nákupy! To sáčko, plavky, kalhoty, kraťasy, no všechno se mi líbí :D Doufám, že až se sejdem v tý Praze, pořídíš si taky něco super cute :)
    Já zase byla nakupovat a mám asi milion nových věcí.. Ach jo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem zvědavá, co sis koupila!
      těším se na naše nákupy :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥