středa 12. června 2013

{fashion} What´s in my bag?

 Pěknou středu všem!
Dnes si dáme velmi oblíbený post "What´s in my bag". Doufám, že se vám bude líbit a do komentářů mi napíšete, bez čeho se neobejdete vy a co sebou vždy taháte. :-)


Mám několik věcí, které tahám opravdu vždycky. Bez těch bych nevyšla z domu a nedovedla bych si bez nich představit svůj den.
Nejčastěji a nejraději nosím kabelku Longchamp, vejde se mi do ní nejvíc věcí a je prostě hodně praktická. V létě mám oblíbenou kabelku z H&M, kterou jste už několikrát viděli a hlavně, před rokem jsem s ní natáčela své první a jediné video, které je vážně strašně trapné a raději už nikdy víc, kde ukazuji obsah své kabelky. Od těch dob se obsah moc nezměnil, ale přeci jenom jsem některé věci přibrala a některé ubrala.

  • Neobešla bych se bez svého telefonu. Mám ho u sebe skoro neustále, kontroluji přes něj maily, blogy, instagram a je to moje druhá ruka. 
  • Aby se mi nestalo, že někdy nebudu "na přijmu", nosím s sebou i nabíječku. Sice jí zas až tak často nepotřebuji, ale co kdyby náhodou...
  • Většinou se přepravuji pouze pomocí chůze, za které poslouchám hudbu. Proto mi nikdy v kabelce nechybí sluchátka.
  • V zimě je tedy nenosím, ale teď mám v kabelce neustále sluneční brýle. Sice v nich nevidím zrovna nejlépe, ale co je horší, když se "křeníte" do sluníčka, nebo když nevidíte tak ostře...? :-D
  • I přes to, že je často dost prázdná, peněženku si také samozřejmě beru. 
  • Co s sebou také vždy nosím je moje kosmetická taštička, Tangle Teezer, krém na ruce a kapesníčky
  • Většinou mi v kabelce nechybí ani propiska, či jiná tužka a nákupní skládací taška, protože jsem odpůrce igelitek.
  • Velmi často sebou nosím také deštník, ale když prší, tak ho samozřejmě nemám, dále také gumičky, které jsem zapomněla vyfotit a když někam cestuji, tak samozřejmě i nějaké čtivo.  A když chodím do školy, tak s sebou nosím i diář, pití a svačinu, ta je také velmi důležitá. :-)
 
Co nosíte ve své kabelce vy?
A chcete ukázat, co nosím ve své kosmetické taštičce?

Hezký den!
Tereza♥

15 komentářů:

  1. Všichni nosíme asi to samé!!:D

    OdpovědětVymazat
  2. jojo,kosmetická taštička <3 :D
    Evulka :3

    OdpovědětVymazat
  3. bez všeho bych se obešla, já musím mít hřeben, kapesníčky, voňavku a co je nejdůležitější - balzám na rty :D bez toho bych asi umřela..

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nosím deštník když neprsí a když prsí tak ho nemám :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máme to skoro podobně :)) Já musím mít v kabelce ještě bezpodmínečně flašku s vodou! Vždy a všude ji tahám s sebou...

    OdpovědětVymazat
  6. myslím, že složení mé tašky je hodně podobné. deštníék většiinou vynechávám...no..taky často zmoknu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalý kryt na telefón ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Mám to dost podobně :) A ten kryt je bezva! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jé, ten kryt na mobil je moc pěkný :) já taky miluju velký kabelky. Teď tam hlavně nosím foťák a náhradní objektiv :D hřebeny nosím jen někdy, skoro nikdy se přes den nečešu :D a sluneční brejle jsou pro mě momentálně povinnost. I když tu třeba nesvítí slunce, tak je často strašné světlo :)

    OdpovědětVymazat
  10. You have a wonderful blog and style, do you want to follow each other on BLOGLOVIN? if you decided to follow me, please let me know so I can follow you back. Thank you xoxo here's my blog: www.love-joice.com

    OdpovědětVymazat
  11. máš skvělý obal na mobil! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvelý post! Obsah kabelky máme veľmi podobný ;)

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  13. Terezko, obsah máme hodně podobný... řekla bych, skoro stejný :) Nenosím jen tu nabíječku na telefon :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥