čtvrtek 6. června 2013

{fashion} Guess

 Pěkný čtvrtek všem, počasí se nám zlepšuje, takže doufám, že už bude pořádné světlo a já budu moct nafotit nějaké věci do recenzí, které pro vás chystám. 
Jelikož ale nemám žádné fotky, dáme si dnes opět inspirativní článek, pro změnu na značku Guess. 



Hodinky Guess jsou opět z eshopu hodinky.cz
Jak takhle dělám tyhle inspirativní články, tak se čím dál tím víc zamilovávám do hodinek všeho typu a říkám si, že už si taky nějaké pořádné musím pořídit. :-)

Nejvíc se mi asi zalíbily bílé hodinky, které jsou vodotěsné, mají kožený řemínek a hlavně jsou osazeny skleněnými kamínky. Strašně se mi líbí jednoduchost, ale přitom dokážou něčím zaujmout.
Nebyla bych to já, kdyby se mi nezalíbily i zlaté hodinky. A zalíbily se mi vážně hodně. Zajímalo by mě, jak vypadají ve skutečnosti, jestli nebudou moc malé, ale jinak mi začínají hezky přirůstat k srdci.
No a ještě jedny bílé hodinky, na kterých  mi vadí pouze silikonový řemínek, který si myslím, může dost pokazit celý dojem z hodinek, ale zase se mi líbí "osázení" ciferníku a ciferník samotný. 


Na eshopu najdete více druhů, ale mě zaujala pouze tato béžová.  Dá se vzít jak do ruky, tak přes rameno, vevnitř má plno menších kapsiček a hlavně krásnou podšívku s květinovým vzorem. I přes to, že je pouze ze syntetického materiálu, myslím si, že by vám měla dlouho sloužit. :-)


Parfémy Guess jsou pro změnu z eshopu parfemy.cz
Já tedy doma žádný nevlastním, ale všechny mám očuchané a jsem překvapená, že se za malé peníze dá koupit "tolik muziky". 

Guess Girl je ovocná vůně, která mi voní trošku jako melounové žvýkačky. Je taková hodně lehká, na léto ideální a ten flakón, tak ten se tedy mimořádně vyvedl!
Guess Seductive I´m Yours je velmi sladká, intenzivní vůně, která může omráčit vaše smysly, protože opravdu po aplikaci je strašně silná. Po chvilce ale vyprchá a voní už pak celý den velmi jemně. 
Guess Woman je lehce nasládlá vůně, která voní jako nějaký ovocný salát. Cítím z ní hlavně nějaké citrusové plody a naprosto mi evokuje letní prázdniny! 


Dnes naposledy připomínám, že výrobky jsou z eshopů (www.hodinky.czwww.sperky.czwww.parfemy.cz a www.modnidoplnky.cz)
Na eshopu najdete až 17 776 kusů značkového zboží, dále expresní doručení do 1-2 pracovních dnů, pokud nakoupíte nad 1200 Kč, poštovné máte zadarmo a co od eshopu požaduji já, je aby byl prověřený zákazníky, kteří byli spokojeni. Tady je 98% spokojenost, takže se opravdu nemusíte bát na internetu nakupovat.

Co vy a značka Guess? Vlastníte nějaký výrobek? A co se vám dnes zalíbilo nejvíc?

Tereza♥


4 komentáře:

  1. Já jsem na ty hodinky, vybral bych si no :)) Od Guess nic nemám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Seductive je NEJ NEJ NEJ! já bohužel vlastním jen jedny hodinky :( Ale jsou to mé vysněné a jsem za ně mooc ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju jejich hodinky, mám už delší dobu vyhlídnuté tyhle: http://www.brawat.cz/guess-hodinky/. Tak třeba se na Vánoce dočkám :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥