středa 26. června 2013

{diary} Praha

Pěkný večer,
píšu vám jen ve zkratce co se mnou je a co se děje. :-)
Myslela jsem a hlavně doufala jsem, že s koncem školního roku budu mít více času, ale opak je pravdou. 
Dnes jsem byla v Praze na filharmonii s Janem Budařem, on je vážně skvělej, ještě vám o tom v pondělí do instadiary napíšu. :-)
Zítra  si jdu ráno pro vysvědčení a poté jedu opět do Prahy, kde budu i v pátek a už se moc těším. Mimo jiné navštívím i nově otevřený butik SWAP clothes o kterém si zanedlouho na blogu přečtete, jsem moc zvědavá, jaké to tam bude. 
Takže já se vám někdy v sobotu ozvu, zatím mě sledujte na instagramu.
Mějte se krásně!
Tereza♥

Foto je z dneška, po koncertě jsme ještě stihli jednu výstavu, také se o ní ještě zmíním. :-)


4 komentáře:

  1. moc Ti to sluší. :) závidím Ti nabitý program, já teď ležím nemocná doma.. :/ užívej!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty ti moc sluší :) A máš teda spoustu aktivit a to je super, těším se až nám povyprávíš o všem, co se dělo :)

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, moc ti to sluší! škoda, že jsem nevěděla, že budeš v Praze. Taky jsem tam v pátek byla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥