sobota 1. června 2013

{diary} Memories

Pěknou sobotu všem,
když je takhle ošklivě, tak si prohlížím staré fotky. No nejsou zas až tak staré, protože jak staré fotky můžu mít v počítači, ale nějaká doba už uběhla, časy se změnily a já můžu jen s chutí vzpomínat na ty bezstarostný léta. :-)
Koukněte se společně se mnou na momenty v mém životě, na které strašně ráda vzpomínám. 



Itálie 2011
Na celé léto obecně vzpomínám strašně ráda, ale na Itálii obzvlášť. Naše putování začalo v Benátkách, kde jsme strávili jeden den a poté se přesunuli do krásného Vieste, kde jsme se koupali a odkud vyjížděli na různé výlety. Byli jsme se kouknout v Monte San´t Angelo, na Castel del Monte, kde se natáčel film Jméno růže, také jsme navštívili domečky Trullo, které jsou strašně roztomilé no a potom se už jen koupali ve Vieste a párkrát si udělali výlet do okolí. Bylo to krásných 18 dní strávených v Itálii, na které jen tak nezapomenu a strašně ráda na ně vzpomínám.


 Také strašně ráda vzpomínám na náš sraz blogerek v Praze, asi hlavně kvůli tomu, že to byl první sraz v mém životě. Poznala jsem super holky a přišla ještě víc na chuť celému blogování. Pak jsem poznala ještě další holky blogerky a strašně ráda na veškerá setkání s vámi vzpomínám.
No a na co také moc ráda vzpomínám je minulý březen, kdy jsem u sebe měla Němku Doroth, jezdily jsme na výlety a já následně jela do Německa. Také velký zážitek v mém životě, který znamenal zvrat v mém životě. Narazila jsem na fotku, kde jsem se spolužačkou Leou, koukněte, jak se časy mění...:-)


Jen ty nejkrásnější vzpomínky mám na taneční, které jsem si strašně užila a mrzelo mě, že trvaly jen deset týdnů. Měli jsme se prostě báječně.
No a další nezapomenutelný zážitek byl můj absolventský koncert na housle, měla jsem tam ty nejlepší hosty, což byli moji kamarádi, kvinteto, orchestr a i přesto, že jsem s hrou na housle chtěla skončit už pěknou dobu, tak jsme si koncert strašně užila a pak obulela, že už s hraním končím...:-)


No a neskutečný zážitek, návštěva mého zamilovaného Londýna♥. Nikdy na to nezapomenu, láska na první pohled, která stále trvá. Nosím i Big Ben na Pandora náramku, který mi ty neuvěřitelně krásné dny připomíná. Potřebuji tam nutně co nejdříve.
No a také nikdy nezapomenu na dokonalou oslavu kamarádky narozenin, která byla legendární ve všech ohledech! :-)


Jsem strašně ráda, že jsem tyhle fotky vyhrabala, říkám si, že alespoň k něčemu je tohle příšerný počasí, ale už je mi z toho deště a tmy špatně a potřebuji sluníčko☼.
Co vy, jak přežíváte tyhle strašný dny?
A jaké jsou vaše nezapomenutelné vzpomínky?

Tereza♥


8 komentářů:

  1. Krásné fotky.. hezké vzpomínky :) V Itálii muselo být krásně :) Hned bych tam zajela, když my tady máme tak hnusně.. :(

    OdpovědětVymazat
  2. jé, ty jsi hrála na housle?? to jsem nevěděla! to je super :D já hrála devět let :D fotky z Itálie jsou krásný :) a na sraz taky ráda vzpomínám. Snad se nám podaří další :)

    OdpovědětVymazat
  3. také se přidávám, moc krásné fotky :) miluju Londýn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn mít nějaké vzpomínky. Taky často prohlížím staré fotky. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky, krásný vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
  7. krasne fotky:)

    PS: Na mem blogu je letni giveaway, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/06/summer-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥