sobota 8. června 2013

{diary} Lipno 2013

Krásný den moji milí,
kéž by takových sobot bylo mnohem více, měla jsem se totiž báječně a musím vám o tom říct pár slov a dát tip na skvělý výlet. Byla jsem na Lipně a na Lipně, je vždycky co dělat. :-)



Jak asi mnozí z vás ví, Lipno je areál na Šumavě, který nabízí  jak zimní, tak letní vyžití. My tam jezdíme jednou do roka lyžovat, dnes jsme se tam vypravili ale na Stezku v korunách stromů. Probíhá to tak, že se dovezete na parkoviště, kde si můžete vybrat ze tří variant, jak se dostat na kopec, odkud jdete po lávkách až do korun stromů a na rozhlednu. Buď se vyvezete lanovkou, autobusem a nebo zvolíte nejhezčí variantu a to, že si to prostě vyšlápnete. Není to nic strmého, je to úplně v pohodě. My tedy zvolili tuto variantu a na kopci jsme za 20 minut byli. Pak si koupíte vstupenku a jdete po lávkách až do korun stromů. 



Po cestě narazíte na několik "odboček", na kterých se můžete trošku vyblbnout a otestovat svojí rovnováhu. 


No a pak dojdete k rozhledně, ze které je krásný výhled na lipenskou přehradu a je to i ideální místo na focení. Pokud nechcete jít nazpátek stejnou cestou, můžete se pustit tobogánem, na který jsem ale neměla odvahu, jel strašně rychle a to jsem radši šla po lávkách, než jet tobogánem. :-D




Když slezete ze všech lávek, máte na vybranou, zda pojedete dolů lanovkou, autobusem, sejdete to pěšky, nebo pojedete na koloběžkách. No a jelikož jízdu na pořádné koloběžce miluju, nemohla jsem zvolit nic jiného.
Když sjedete dolů, můžete si zajít ještě na bobovou dráhu, ale my pospíchali do Velešína a Třeboně, takže jsme si nestihli dát ani jednu jízdu, ale jednou jsem tam byla a jelo to pěkně. :-)




Jinak na sobě jsem měla šaty z dětské Zary z nějaké minulé kolekce, kabelku Six, náramek Pandora a strašný boty z nějakého sportu, ale přeci jenom, v balerínách by se mi chodilo hodně špatně, proto jsem po dlouhém rozmýšlení zvolila tyhle sandále a ano vím, není to žádné terno. :-)

Jakou jste měli vy sobotu?
Tereza♥

18 komentářů:

  1. Hlavní je, že se Ti dobře chodilo a že Ti to moc slušelo :) Krásný fotky! Na Lipně jsem ještě nikdy nebyla, tak třeba jednou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se tam zajeď někdy podívat, je tam krásně :-)

      Vymazat
  2. Já také na Lipně ještě nikdy nebyla, takže díky za inspiraci :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě se tam zajeď někdy podívat, je tam moc pěkně :-)

      Vymazat
  3. Na Lipně je to vždycky nejlepší :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerá to tam super! :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tam to vypadá hoodně dobře, jeste jsem tam ani nebyla jelikož bydlím dost daleko no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak třeba někdy o prázdninách...:-)

      Vymazat
  6. krásne :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. I have so much admiration for you

    OdpovědětVymazat
  8. Ta stezka korunami stromů je úžasná.. taky se tam chci podívat v létě :) Moc pěkné fotky Terezko

    OdpovědětVymazat
  9. jé, to vypadá skvěle!! :) Lipno neznám - lávky jsou super, a koloběžky miluju. Jinak ti ty šaty strašně moc sluší - moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný fotky, ta stezka mě už dlouho láká :) A ty šaty jsou parádní!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥