pondělí 3. června 2013

{diary} INSTADIARY No.19

Hezké pondělí všem,
ty povodně jsou šílený, my naštěstí bydlíme na kopci, ale je to strašný, všem, co povodně zasáhly držím moc palce a doufám, že už bude lepší počasí, i když to moc nadějně nevypadá...

Pro vás mám dnes instadiary, minulý týden jsem tento typ článku vypustila,  protože jsem vůbec nestíhala, ale teď už snad najedu do zajetých kolejí a na fotky se budeme koukat každé pondělí. :-)
Pojďme na to.



bylo nám báječně //  troška sluníčka☼ // účtenka z Billy // pizza♥

jsem v novinách // oblíbená snídaně // yummy // JH

tofu s ananasem, rozinkama a basmati // cute :D // Hello June // návštěva

V poslední době se mám tak všelijak. Nestíhám to co bych měla stíhat, stíhám to, co bych stíhat nemusela. Jeden den mi je strašně fajn, druhý mám depku z počasí a prostě tak nějak ze všeho. 
Každopádně, zavzpomínala jsem si na taneční, který byly strašně super, bylo nám prostě báječně a zjistila jsem, že na všech fotkách se musím tvářit jak největší blázen. 
V pátek jsem si udělala radost pizzou, ukázalo se na chvilku sluníčko a utratila jsem nehorázné peníze v Bille. Jak já to jídlo miluju♥
Také jsem se objevila v novinách, takže vidíte zpívající Terezku, skoro každý den jedla svojí oblíbenou snídani, což je jogurt s čokokuličkama, jablko a buď čaj, nebo občas kakao. Také jsem si jednou za čas dopřála trošku šampaňského, škoda, že jsme doma neměli jahody, s těma je nejlepší. :-) No a i přesto, že mám ke svému rodnému městu plno připomínek a ráda bych odtuď co nejdřív vypadla, některá místa tu jsou opravdu krásná. Foto z nezapomenutelné procházky. :-)
Mimo jiné jsem také měla výborný oběd-tofu na ananase, s rozinkama, kari a basmati rýží, kterou zbožňuji! 
Zase jsem se fotila, prostě narcis, přivítala červen, ale počasí tomu nějak neodpovídá a byla šíleně překvapená, když se mi z ničeho nic za oknem vynořil brácha. Vylezl po nějakém sloupku na pergolu a kontroloval, co dělám. Strašně jsem se lekla! Blázen jeden. :-)

Tento týden by měl být od zítřka celkem v pohodě, tak uvidíme...

Jak jste se měli vy?

Tereza♥

7 komentářů:

  1. Ta účtenka je brutální! :D A tyjo, Terezka naše hvězda, když už jsi i v noc´vinách :)
    My jsme na kopci, takže taky v pohodě, ale kousek od nás to podemlelo kus domu.. A nedostanu se do školy vůbec, je to šílený..

    OdpovědětVymazat
  2. Mnáám ta pizza ,jinak vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pizza vypadá dobře :) Na první fotce ti to sluší :P

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky! Mám ráda tvůj instagram!:)

    OdpovědětVymazat
  5. tie stromy maju na tej fotke uzasnu farbu :)

    Inak už je na čase vymeniť si na poličke letný krém, ak ho ešte nemáš tip na jeden výborný tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/06/menime-krem-na-leto-doliva-rehydratacny.html

    OdpovědětVymazat
  6. Cítim sa tak isto s tým, že jeden deň mi je fajn a druhý mám depky zo všetkého. Nie len z počasia ale z tej hlúpej školy. Krásne fotky a inak gratulujem k tej fotke v novinách :-) Som tvoja nová follow, práve rozbieham blog a bola by som veľmi rada keby si sa naň pozrela. Ďakujem :-))

    http://terezbk.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥