pondělí 24. června 2013

{diary} INSTADIARY No. 22 + recept na korunovační kuřecí salát

Pěkné pondělí,
opět mám pro vás instadiary za minulý týden a také recept na kuřecí korunovační salát, o kterém jsem se zmínila v minulém příspěvku a psali jste si, že chcete recept, tak vám ho sem dám. :-)
Pojďme na to!


V pátek se nám uzavíraly známky, takže jsem ještě honila bižuli a po večerech se učila. Vždy jsem si to ale něčím zpříjemnila, například v pondělí jsem upekla muffiny, které se mi moc povedly a při neustálém cpaní se jimi mi to učení lezlo do hlavy lépe. No a v tom horku jsem si také dopřávala se svými kamarády ty nejlepší banánové koktejly. 


No a když bylo po učení, dopřávala jsem si odpočinek s mrkvovou šťávou, ovocem a půjčenou knížkou. 
Také jsem si užívala mini zmrzlinek z Lidlu, které se moc povedly. :-)


V horku, které bylo minulý týden, jsem se posilovala ledovými nápoji a nejraději si dávala jahodový shake. 
A založila jsem si instamessage, což je super aplikace, přes kterou si můžu psát s vámi čtenářkami a followerkami na instagramu. Určitě si jí stáhněte a napíšeme si. :-)) Najdete mě tam jako na instagramu, takže jako fashiondiarybytereza


No a jelikož jste si minule do komentářů psali, že chcete recept na korunovační kuřecí salát, tak tady je. :-)

Potřebujete: 1 velké kuře(1,5 kg), 2 bobkové listy, 8 kuliček černého pepře, 3 oloupané cibule, lžíce olivového oleje, 1 a půl lžíce kari, 2 lžičky rajského protlaku, 4 lžíce červeného vína, 1 lžíce citronové šťávy, 150 ml majonézy, 75g bílého jogurtu, sůl, 60g rozinek, hrst mandlových lupínků, ledový salát, bílý chléb.


Kuře dejte do hlubokého hrnce, přidejte bobkový list, pepř, 2 přepůlené cibule a zalijte ho osolenou studenou vodou tak, aby bylo potopené. Přiveďte k varu, ztlumte a nechte velmi mírně bublat asi 45 minut tak, aby bylo kuře zcela uvařené. Vyjměte ho z vývaru a nechte vychladnout. Odstraňte kůži a oberte maso; natrhejte ho na kousky velikosti sousta.

Mezitím nahrubo pokrájejte zbývající cibuli a opečte ji dozlatova v pánvi na oleji; trvá to asi 4 minuty. Přisypte kari a míchejte minutu, pak přidejte rajský protlak a míchejte další minutu. Vmíchejte víno a citronovou šťávu a míchejte dvě minuty do zhoustnutí. Nechte vychladnout, rozmixujte a ještě propasírujte hustým sítem.


V míse prošlehejte majonézu s jogurtem a přidejte přichystanou směs.  Přidejte kuřecí maso, rozinky a promíchejte, případně dosolte či přikyselte citronem. Rozdělte na talíře a posypte mandlovými lupínky. Podávejte s ledovým salátem a křupavým chlebem nebo rýží.

Je to vážně strašně dobré, určitě salát vyzkoušejte! :-)

Jaký byl vás minulý týden? 

Tereza♥

8 komentářů:

  1. Hezký fotky!:)

    U nás na blogu giveway!:)

    OdpovědětVymazat
  2. banánové koktejly jsou nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ledový nápoje jakéhokoli druhu jsou na léto nutností :) A ty pidi zmrzlinky vypadají rozkošně, asi se pro ně budu muset stavit :D
    A doufám, že ta biologie, dopadla dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. super fotky:))
    dneska je poslední den GA: http://dreamworld-e.blogspot.cz/2013/06/persunmall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥