pondělí 17. června 2013

{diary} INSTADIARY No. 21

Pěkné pondělí,
opět si dáme instadiary, dnes to bude převážně o běhání. Minulou neděli jsem začala běhat a dost mě to chytlo, byla jsem kromě středy běhat každý den, hezky v podvečer, když sluníčko zapadá, to se vám naskytne tak nádherný pohled, že si říkáte, jak jste rádi, že máte tak blízko do přírody a nebydlíte ve velkoměstě. Sice si tohle říkám jen při běhu, protože jinak bych se nejraději hned přestěhovala do Prahy, ale  i tak. :-)




A jsme u toho běhání, takový nádherný západ slunce, to si s botaskama říkáme, jaká je to romantika. :-) Při běhu poslouchám hudbu, která mě žene vpřed.
No a fotka z jednoho teplého večera, o které jsem ani nevěděla, že je na instagramu...


V teplých dnech jím převážně zeleninové saláty, které zbožňuji. Tenhle s rajčátky, bazalkou, okurkou, paprikou a balsýrem je jedním z mých nejoblíbenějších.
A přesně takhle krásnou fotku(nebo tedy alespoň mě se líbí), můžete pořídit při běhu. 

 L´été est là (klik) a já můžu konečně běhat v sukních!  No a další krásný pohled, na tohle se můžu koukat z okna. :-)

Včera jsme měli výborný oběd, lososa pečeného na mandlích, opravdu všem moc doporučuji, je to mňamka. 
A v těch včerejších 28 stupních jsem si šla okolo 15h zaběhat. Bylo to opravdu dost vyčerpávající, ale chtěla jsem si dokázat, že i v tomhle horku se dá běhat. Výsledek nebyl nejlepší, ale stejně mám ze sebe dobrý pocit a to je hlavní. :-)


No a co váš minulý týden? Jak se máte?
A už jste ve škole skončili?
Já ještě píšu zítra poznávačku z bižule, ve středu budu zkoušená z fyziky a pak už mám volno! Tak strašně se těším! :-)

Přeji vám úspěšný týden!
Tereza♥

9 komentářů:

  1. Mám moc ráda tyhle články. Krásný fotky jsi nafotila, hlavně tu při běhu a tu z okna :) Zeleninové saláty můžu taky a i když ryby nejím tak losos vypadá opravdu báječně. Já už si jdu zítra jenom pro vysvědčení a výučák a mám volno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všetko vyzerá super ;) Mám rada instafotky

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný fotky :) My už chodíme do školy jen aby se neřeklo, neděláme nic :D

    OdpovědětVymazat
  4. ty fotky z běhu jsou nádherné! já se taky pokoušela běhat, ale mé železo v krvi řeklo ne a zavolalo si na pomoc anémii, takže mi to moc nevydrželo, teď můžu tak akorát chodit :( a ten losos vypadá fakt úžasně, to teda jo, až se mi sbíhají sliny!

    OdpovědětVymazat
  5. Paradne fotky !!! :)

    http://dzejzetko.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. jee ty posloucháš SKA, to je super! :) a máš bezva fotky

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥