pondělí 10. června 2013

{diary} INSTADIARY No. 20

 Pěkné pondělí, moji milí čtenáři,
minulý týden byl vážně báječný, měla jsem se krásně a doufám, že i tento week bude tak super.
Jinak dnes máme jubilejní 20. instadiary!
Pojďme na fotky, mám toho na srdci trochu víc, než kdy jindy. :-)



V pátek jsem byla v Praze a vlastně o té to hlavně bude. Jela jsem tam do Rudolfina na výchovný koncert, který režírovala Alice Nellis a účinkovala v něm Česká filharmonie, Pavel Liška a dirigent Vojtěch Jouza. Byl to pořad určený sice pro menší děti, ale mě to i přesto moc bavilo. Liška ukazoval dětem, o čem vlastně hudba je, že v hudbě je plno emocí, filharmonie zase hrála ukázky z různých skladeb. Moc se mi to prostě líbilo, bylo to skvěle vymyšlený a pokud budou tento program někdy opakovat, moc vám ho doporučuji! 
Pak jsem se tak courala Prahou, bylo krásné počasí, pěkně teplíčko, Vltava teda ještě pořádně tekla, ale jinak bylo ideální počasí na procházku Prahou. 


Po courání jsem se vydala na Malostranské náměstí do Malostranské besedy, kde probíhá výstava Vikýře play od Petra Nikla. Bylo to uděláno interaktivně, všechno jsem si mohla vyzkoušet a strávila jsem tam plno času. Opět všem moc doporučuji!
No a pak jsem si na cestu, kdy jsem se vydala Na Příkopy koupila karamelové frappuccino, které bylo šíleně sladké, ale skvěle mě osvěžilo. Pak jsem šla tedy pěšky a opět jsem se kochala. :-)


Z Malostranské besedy byl úžasný výhled, už jenom kvůli tomu se tam musíte jít kouknout. Když jsem šla ještě z toho Rudolfina, tak jsem skočila do Pařížský k Tiffanymu, kde jsem si vyzkoušela několik prstýnků a řetízků a založila si u nich kartičku, na kterou mi paní prodavačka zapsala všechny věci, které se mi líbily. Takže teď si můžu dál v klidu snít a doufat, že se někdy dočkám. :-)


I přes to, že jsem vůbec neměla chuť jít do nějakého obchodu(je to vážně divný!), tak jsem si potřebovala koupit pudr, takže jsem skočila do Rossmannu, kde jsem si koupila pudr NYC, na který jsme hodně zvědavá, protože zatím patřím do "tábora" Rimmel London Stay Matte. No a pak fixační od Essence, který jsem chtěla také delší dobu vyzkoušet a lak byl v akci, takže jsem ho tam nemohla nechat.
V Černé růži jsem si vyzvedla věci od Dermacolu, balzámky jsou super, udělám na ně co nejdřív recenzi a ten odličovací gel nic moc teda, ale ještě mu dám šanci.


Také jsem si minulý týden užívala oblíbená letní jídla, zeleninu s kousky kuřecího masa a rýži a také mátové vody, ta je úplně super, krásně osvěží a je to moje nejoblíbenější letní pití.


V sobotu jsem byla na Lipně (článek ZDE)na stezce v korunách stromů, bylo to tam vážně super. 
A také se mi na instagramu podařilo dosáhnout těchto krásných čísel! Moc děkuji! :-)


Při cestě zpátky z Lipna jsme se zastavili v Třeboni, v úžasné restauraci Šupina, kterou mám strašně moc ráda a vždycky se těším, až do ní zase pojedeme. Jako vždy jsem si dala rybí krém, který moc doporučuji a potom jsem vyzkoušela štiku na šalvějovém másle, na které jsme si také pochutnala, ale asi bych si jí už vícekrát nedala, je to taková "žvýkačková" ryba. :-) Jinak mi je velmi sympatické, že nám k vínu dali i (zadarmo) vodu s citronem a mátou, je to milé a hlavně se máte z čeho napít. :-)


Také jsem se musela minulý týden učit, ale vždy jsem si to něčím zpříjemňovala, například zemák koncertem U2 a ještě ke všemu v posteli. Ideální místo na učení, vážně. :-)
A po dlouhé době jsem si byla zaběhat, dala jsem si celkem dlouhý okruh, ale chytlo mě to, s hudbou se mi běhá báječně a dneska jdu asi zase. :-)


Jak jste se měli a jak se máte vy?
Přeji všem úspěšný týden! :-)

Tereza♥


6 komentářů:

  1. Ach, Tiffany! Myslím, že by mi ta jejich kartička na všechna přání vůbec nestačila :-))

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to mě také nestačí, ale mám tam napsaná taková ta reálná přání :-)

      Vymazat
  2. jé, Tiffany... první jsem si myslela, že sis něco koupila, nebo že s nima spolupracuješ, pak jsem si to přečetla :) taky bych ráda kartičku přání :) to je super, že běháš, mě to strašně nebaví. Zato brusle mě chytly, jen bohužel v Čechách nemám nikde poblíž stezku, tak brusle zas prodám :/ tak aspoň budu jezdit na kole :) mátová voda zní dobře, to zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kéž bych s nimi mohla spolupracovat, to je jeden z mých blogových snů :-)
      mě to zatím baví, jsem ale zvědavá, jak dlouho mi to vydrží, celkem mě motivuje aplikace v mobilu, ta mi všechno hezky vypočítá a celkem mě to s ní baví :-)
      já kdybych měla kam jezdit na bruslích, tak bych jezdila hned, ale v okolí nemám žádnou dobrou stezku :-)
      a mátovou vodu zkus, je super! :-)

      Vymazat
  3. Skvelé fotky! Tieto posty ma strašne bavia :)

    Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog!

    OdpovědětVymazat
  4. To byl opravdu týden plný zážitků :) Super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥