středa 19. června 2013

{cosmetics} What´s in my makeup bag?

Pěkný horký den!
Dneškem mi začínají neoficiální prázdniny, takže třikrát hurá. :-))
O počasí vám psát nejdu, je to šílený, já teplo ráda, ale tohle je vážně moc.

Před týdnem jsem vám ukazovala (TADY), co nosím vždy ve své kabelce a jelikož jste si psali, že chcete vidět, co nosím i v kosmetické taštičce, tak dnes přicházím s článkem právě na toto téma. :-)


Moc kosmetiky s sebou nenosím. Nemá pro mě význam nosit v kabelce make-up, tvářenku, nebo řasenku. V tom smysl nevidím, když mám někde spát, tak to se samozřejmě situace změní, ale bez věcí, které vám ukážu se opravdu neobejdu. Obsah moc neměním, maximálně tak rtěnku a tím končím. Jinak taštička je z ELLE, tuším z minulého léta. 
  • Co s sebou nosím opravdu vždy je antibakteriální gel. Jsem na tohle strašně háklivá, ale představa, že bych měla třeba na jídlo sahat neumytýma rukama mě děsí. Tenhle z DM mi vyhovuje, i přesto, že mi moc nevoní. Porovnávala jsem ho už jednou z Essence gelem. (tady)
  • Další nutností je hadřík na brýle. V zimě se mi brýle rosí, když přijdu z chladu do tepla, v horkých dnech se mi zase rosí z tepla, takže prakticky celý den můžu brýle čistit. Hadřík je super věc.
  • Abych pravdu řekla, zrcátko vytáhnu opravdu málokdy, protože když si potřebuji trochu poupravit rtěnku, tak se nejčastěji koukám do telefonu, a když make-up, tak ten si upravuji pouze na záchodě, kde zrcadlo je. A hlavně, několikrát se mi stalo, že jsem zrcátko rozmlátila.
  • Bez čeho opravdu z baráku nevyjdu ať jdu kamkoliv, je balzám na rty. Ten nosím vážně všude. Klidně i po kapsách. Mám vážně dost suché rty a kdybych si je nemazala, tak se mi udělá exém a to vážně není extra paráda. Tenhle kelímkový z DM je strašně nepraktický a nehygienický, ale zase krásně hydratuje a dlouho drží.
  • Jedinou věcí, kterou v taštičce měním je rtěnka. No nemusí to být rtěnka, stačí nějaký barevný balzám, ale to opravdu střídám podle nálady a podle toho, co mi ten den přijde pod ruku.
  • Matující papírky nosím jen v létě, ale je to pro mě nepostradatelná věc a vážně nevím, co bych si obzvláště v těchto perných dnech počala, kdybych je neměla. 
  • Od té doby, co mám doma miniaturku See by Chloé jí s sebou nosím také. Je to moc příjemná vůně, kterou bych si sice sama nekoupila, ale na léto mi přijde ideální a občas se jí "poleju". :-)
  • No a další nutností je pro mě rozhodně pudr. Tenhle bezbarvý, fixační od Dermacolu mi moc vyhovuje, balení obsahuje i štěteček, takže se můžete přepudrovat opravdu kdekoliv.

A co vy a vaše kosmetická taštička?

Neupečte se mi!
Tereza♥

11 komentářů:

  1. moc pěkný článek! :) tento antibakteriální gel od Balei si plánuju koupit, vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Matující papírky bych taky potřebovala! :D

    U nás na blogu je giveway!:)

    OdpovědětVymazat
  3. papírky i pudr máme stejný :) dokonce i balzámek, jen ho mám v melounové verzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taková malinkatá kosmetická taštička! :D
    Já toho nosím strašný kvanta, až mne to někdy pěkně štve! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na kosmetickou taštičku nemám jak místo, tak čas. Škola nám dává zabrat a přestávky trávím přebíháním z jedné učebny do druhé a doplňováním tekutin. Zkoušela jsem sebou pár věci nosit, ale málokdy jsem si opravdu našla čas je využít. Proto jsem zainvestovala do co nejdéle trvajících produktů. Zatím mi to musí stačit. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten balzám mám ten melounový a souhlasím- je to nepraktický! :D Ale krásně voní a i jinak je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, máš to praktický, já sebou tahám vždy tunu věcí a taštičku mám rozhodně větší, nějaká takováhle menší by se mi také hodila :)) Jinak se asi také zaměřím na ten gel od Baley :) a moc se mi líbí pudr od Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelý post! Tvoja kozmetika ma veľmi zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Antibakteriální gel! přesně :D
    jestli můžu, ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. bez antibakteriálnho gelu už ani ránu! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥