pátek 31. května 2013

{vypotřebováno} Květen 2013

Pěkný pátek všem,
červen nám klepe na dveře, proto je ideální čas dát si dnes vypotřebováno za měsíc květen. Když se na to tak kouknu, říkám si, že jsem celkem šetřílek, protože toho opravdu moc nevypotřebuju. Ale opět se s pár věcma loučím. 

Pojďme se kouknout na hodnocení a potom na jednotlivé výrobky.

♥♥♥♥♥-hned teď musím běžet do obchodu pro nové balení
♥♥♥♥-byla jsem moc spokojená, ale koupím třeba až za čas
♥♥♥-existuje plno jiných věcí, které jsou lepší než tato
♥♥-nekupovat, opravdu jedině, kdyby na trhu nebylo nic jiného
♥-nikdy víc, opravdu!




Balea kokosový šampon-♥♥♥
Kdo ho nezná, nečte blogy, protože se o něm píše na každém druhém. Neříkám, že byl špatný. Šampony Balea jsem měla vážně ráda. Udělala jsem si jich velkou zásobu v Německu, byly strašně levný, nemyl špatně. Ale asi jsem ho používala moc dlouho a moje vlasy to prostě nějak neunesly. Mohla jsme si je mýt každý den, protože se mi fakt za jeden den dost zamastily. Přestaly se mi lesknout, třepily a lámaly se mi. Takže nemůžu říct, že by to byl špatný šampon, když ho používáte občas, třeba měsíc a pak nasadíte zase nějaký jiný šampon, tak fajn, ale opravdu to není na dlouhodobé používání. Taky co to je za šampon, když ho v Německu můžou prodávat za 15 Kč...ale třeba někam na dovolenou si ho vezmu, nebylo by mi ho líto, kdyby se s ním něco stalo. :-)


Balea makronkový sprchový gel-♥♥♥♥
Zůstaňme u Baley, sprcháče nedělá také nejhorší, hlavně tedy báječně voní.
Já jsem tenhle dostala k Vánocům a pořád mi je nějak evokoval, protože voněl jako fíky s kakaem a prostě nějak mi to připomínalo cukroví. O hydrataci se zmiňovat nebudu, za úkol to neměl, na kůži celkem i voněl, takže spokojenost. A ještě za 30 Kč.


Missha BB creams
Na srazu blogerek jsme dostali pytlíčky plné Missha věcí. Samozřejmě i BB creamů. Já tři stihla vyzkoušet a o každém vám něco málo povím, byla jsem obecně moc spokojená, zatím si žádný pořizovat nebudu, ale silně o tom uvažuju. :-)
BB Boomer-♥♥♥
Tady jsem moc odvázaná nebyla. Přišlo mi, že jsem se po aplikaci strašně leskla a nic moc pěkného to s mojí pletí neudělalo. Ani moc nesjednotil pleť, ani nic nezakryl...prostě "nuda". :-)
BB Signature Real Complete-♥♥♥
Je dost tekutý, což mi moc nevyhovuje, kryje tak středně, hezky projasní pleť. Opět nejsem nějak odvázaná, ale už bych si ho klidně koupila, kdybych nevěděla co už. :-)
BB Perfect Cover-♥♥♥♥
Tak tady jsem byla nadšená. Neuvěřitelně kryje, fakt. A hlavně, pleť vypadá stále přirozeně. Odstín 21 mi seděl úplně přesně, barvu pleti pěkně sjednotil a rozzářil. Potřebuji vypotřebovat ještě asi dva make-upy ale jsem tady celkem přesvědčená, že si ho jednou koupím.


 Nivea Diamon Gloss lak na vlasy-♥♥♥♥♥
Tak tady jsem úplně zamilovaná. Doma mám už asi třetí balení a hned v pondělí letím do drogerie pro další. Je to ten nejlepší lak na vlasy, který jsme měla možnost vyzkoušet. Drží celý den, vlasy neslepuje, dobře se vymývá, vlasy se po něm krásně lesknou a nádherně voní. Stojí tuším 90 Kč a prostě ho musíte mít! :-)


Nivea Invisible for black&white antiperspirant-♥♥♥
Tenhle "anťák" nebyl nejhorší, ale vážně strašně divně voněl. Skvrny na oblečení nedělal, to musím zaťukat, ale nebyla to prostě vůně, kterou bych musela každý den čuchat. Vážně nevím, co by vás k němu ještě mohlo zajímat, asi jen to, že ho za 75 Kč nepotřebujete.


Co jste tento měsíc vypotřebovali vy? Nemáte tip na nějaký super výrobek, který prostě musím mít? :-)
Užijte si víkend!
Tereza♥


3 komentáře:

  1. Na ten lak na vlasy jsi mě docela dost nalákala, píšu si na seznam... :D

    OdpovědětVymazat
  2. hmm ten lak vypadá dobře... a jinak ten antiperspirant používám a mám ho ráda, už asi 5. balení...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Ten šampon jsem měla a je to hned po Syossu to nejhorší, co jsem na vlasy měla :) A přitom to jen tenhle kokosovej, měla jsem ještě jeden a ten byl v pohodě, tak já to nechápu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥