sobota 4. května 2013

{tag} Blogerská prokrastinace

Pěkný den všem,
tak Koblížci byli nakonec super, ještě vám o nich něco povím v instadiary, tam bude víc prostoru na rozkecávání, tento příspěvek je už sám od sebe dost dlouhý. 
Nedávno jsem u Káji zahlédla tento tag a jelikož už tu dlouhou dobu žádný nebyl, rozhodla jsem se ho také zpracovat. Třeba se vám zalíbí a uděláte ho také. :-)

Ještě bych ráda dodala, že jsem vůbec nevěděla, jakou fotku sem dám, proto jsem si půjčila jednu od Petry, snad ti to Peti nebude vadit, ale tuhle jste u mě ještě neviděli. :-))

1. Jaký kosmetický úkon děláš jen zřídka?
 No těch věcí je asi víc, ale co si nejvíce uvědomuji je, že velmi málo používám pleťové masky a všechny krémy. Masku si dám tak jednou za měsíc a to fakt jenom když mi jí někdo strčí pod nos. Když testuji nějakou řadu, tak to neflákám, ale že bych myslela na pleťový masky, tak to fakt ne. A s krémy to je stejně.

2. Myješ pravidelně své kosmetické štětce?
Tak tady si možná řeknete, že jsme divná, ale mě to baví. Pokud jsem doma, tak každý víkend popadnu štětce, namočím je do vody s dětským šamponem, tam je chvilku nechám odmočit a pak si je properu. Prostě z toho mám radost, že jsou zase čistý. :-D Pokud to o víkendu nestihnu, tak je myju v úterý. Zrovna tohle úterý se mi podařilo zapomenout na ně a máčely se mi tam chudáci 3 hodiny, ale řekla bych, že jim to nijak nevadilo...:-)

3. Jak dlouho jsi schopná chodit s oprýskaným lakem na nehtech?
Ty jo, no moc dlouho ne, protože mám laky půjčený od Aničky, takže když se mi lak oprýská, vyzkouším nějaký jiný, ale tak den s ním klidně chodím i když se mi to teda vůbec nelíbí. A hlavně, mě když se odloupne lak, tak si ho potom oloupu celý a to už mi nedá, abych si nehty nepřelakovala. :D

4. Jak dlouho odkládáš nákup nového kosmetického přípravku, přestože ho nutně potřebuješ?
No tak pokud ho nutně potřebuji, tak nákup neodkládám. Pokud ho ale potřebuji "nutně", tak to si chvilku rozmýšlím, ale víte jak to většinou dopadne, ne?

5. Nejhorší kosmetický přestupek/hřích?
Tak to bych asi řekla mazání. ať už těla či obličeje. Dávala jsme si to i jako předsevzetí, nedodržuji to vůbec. Tělo si namažu tak jednou týdně, obličej tak třikrát. Mám vždycky takový "vlny nadšení", kdy bych se mazala třeba i třikrát denně, ale to je opravdu jen zřídka.

6. Nějaká nekosmetická činnost, kterou neustále odkládáš?
Tak tou je rozhodně učení. Odkládám ho pořád. Ráno si naplánuji jak se budu co v kolik učit, pak sedím u počítače, čtu si nebo tak něco a pořád si říkám..tak ještě půl hodinku..no tak ještě 20 minut...a takhle to pokračuje do nekonečna až je skoro večer. I přesto, že si dělám plán učení, nedodržuju ho. Jsem fakt strašná.

7. Když se jdeš bavit, necháváš úpravu zevnějšku na poslední chvíli?
Záleží na okolnostech. Pokud o akci vím hodně dopředu, většinou se strašně těším, proto se chystám už od oběda. :-D Ale když jsme třeba chodila do tanečních, tak jsem to nějak nehrotila. Jsem schopna tak za 30-40 minut vypadnout se vším všudy...

8. Umíš dodržet zákazy nakupování?
Neumím. Párkrát jsme si takový zákaz dala, ale vždycky mi do toho vlezla nějaká neodolatelná sleva a bylo po zákazu. V poslední době ale zákaz celkem dodržuji, asi díky tomu, že mi teď hodně věcí přišlo k zrecenzování, tak nemám potřebu nakupovat. :D

9. Jak organizovaná je tvá makeup sbírka a sbírka laků?
Tak o tom jsem už jednou psala(tady) a moc se toho nezměnilo, nebo teda vlastně až na to, že toho mám teď trošku víc. Chybí tam paletky, asi tři make-upy, řasenky...no to je jedno, každopádně stále mám kosmetiku v krabičkách, laky v krabičce od Sachr dortu a takhle mi to vyhovuje. Co ještě zmíním, tak jediné uklízení, které mě baví je přerovnávání kosmetiky a laků...:-D

Jak se vám tag líbil? Nezapojíte se také? Pokud ano, tak mi určitě do komentářů hoďte odkaz, moc ráda se kouknu. :-)

Hezkou sobotu všem!
Tereza♥

16 komentářů:

  1. Tenhle Tag se mi líbí :)) ráda jsem si ho přečetla... tak si říkám, jestli bych neměla taky nějaký udělat... :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ho udělej, moc ráda si ho přečtu! :-))

      Vymazat
  2. skvělý článek!:) s tím učením to mám úplně stejně!:-D a ty štětce mě taky baví mýt, i když je za tak často jako ty nemyji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji! jsme ráda, že nejsem jedinej blázen do mytí štětců :D

      Vymazat
  3. Super jsi to napsala :) TAG už jsem viděla i u Káji a přemýšlím o něm, uvidíme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ho udělej, je to opravdu zajímavé :-))

      Vymazat
  4. Tag je velmi dobrý! ;)
    Mimochodem to frisco ( jak jsem psala v mém postu) že je uplně super! fakt asi nejlepší :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. To se mi líbí, asi taky provedu :) Jinak, jak se ti líbilo včera večer??? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě proveď, jsem zvědavá! :-)
      a jinak včera to bylo super, jedna z nejlepších pařeb, na který jsem byla :-))

      Vymazat
  6. Skvelý tag :) Tie štetce baví umývať aj mna ;) A s tým natieraním je to ako keby si písala o mne :D tiež sa mi to nechce :)

    Pozývam ťa na svoju Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tak to jsme ráda, že ještě někoho to baví! :-)

      Vymazat
  7. Hned na první otázku bych musela odpovědět, že všechny kosmetické úkony dělám zřídka :/ :D Tenhle tag asi není nic pro mě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad nějaký další tag už pro tebe bude :-)

      Vymazat
  8. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥