pátek 24. května 2013

{recenze} Rimmel London Scandal eyes mascara

 Pěkný den vám všem,
konečně máme před sebou víkend, a i přesto, že můj týden nebyl nějak náročný si moc ráda odpočinu a poválím se. :-)
Mám pro vás dneska recenzi na novou řasenku Rimmel London, kterou jsme si celkem oblíbila a i já brejloun jí můžu nosit.



Když jsem řasenku držela poprvé v ruce, byla jsem celkem v šoku. Je strašně veliká, jak obal, tak kartáček, což chce chvilku na to, abyste si zvykli, ale asi po dvou aplikacích už vám tak velká nepřijde. :-)
Určitě víte, že já nejsem na řasenky náročný člověk, chci pouze aby mi řasy nabarvila, podtočila a to mi stačí. Řasenka nesmí prodlužovat, protože nosím brýle.
Řasenka řasy hezky podtočí, hlavně vůbec neslepuje, můžete dát klidně i tři vrstvy a vážně jsou řasy hezky rozčesané a oddělené. 
Má velmi intenzivní černou barvu, pro look do školy stačí opravdu jen jedna vrstva.

K dostání by měla být ke konci května v našich drogeriích za asi 189 CZK.
Já bych jí určitě doporučila nenáročným slečnám, které nepožadují prodloužení, ale pouze černou barvu, rozčesané a neslepené řasy.




Jaké jsou vaše požadavky při koupi řasenky?
Vyzkoušíte tuhle novou?
A jaká je vaše nejoblíbenější řasenka?

Hezký víkend!

Tereza♥

17 komentářů:

  1. Hodně mě zaujal klasický giga kartáček... uplně o ní začínám uvažovat :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to hodně o zvyku, takže uvažuj, uvažuj :-)

      Vymazat
  2. hodně jsem o ní uvažovala, ale potrpím si na velký objem, husté a dlouhé řasy, takže to nebude nic pro mě ... :/
    pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc a no to opravdu není řasenka pro tebe, ale ta oranžová by se ti mohla celkem líbit :-)

      Vymazat
  3. Když recenze, tak bych očekávala i fotku řas PŘED a PO :\
    Fotky jak vypadá řasenka si mohu najít na internetu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím :/

      Vymazat
    2. omlouvám se holky, děkuji za názor, fotky jsem udělala, ale ta kvalita byla šílená, přeci jenom foťte si oko mobilem, třesou se vám ruce...ale na internetu je určitě najdete...:-)

      Vymazat
  4. a to já tedy naopak to prodloužení vyžaduju! :D tahle řasenka ve mně zanechala rozporuplné pocity - na poprvé skvělé a napodruhé zase naprosto příšerné. asi se budu muset odhodlat ke třetímu kroku, abych zjistila, jak to tedy je :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si na ní nejdřív taky nějak nemohla udělat názor, zdálo se mi, že mi nic s řasama neudělala, podruhý mi je už celkem nabarvila a napotřetí už jsme byla spokojená :-) budu se těšit na tvojí recenzi! :-)

      Vymazat
  5. Já se pořád nemůžu rozhodnout, jestli tuhle zelenou, nebo tu oranžovou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moje kamarádka má tu oranžovou a ta prodlužuje, takže záleží na tom, co požaduješ :-)

      Vymazat
  6. Už jsem na ní koukala v drogerce ale na mě je ten její kartáček fakt obrovskej :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to ale o zvyku, já na ten kartáček taky koukala poprvý celkem vylekaně :-D

      Vymazat
  7. Mám její oranžovou sestru s kterou jsem moc spokojená nebyla :-( asi za měsíc mi vyschla :( ale miluju řasenky od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. řasenky od MNY jsou super, to máš pravdu...moje kamarádka měla taky tu oranžovou a taky jí prý dost rychle vyschla, takže jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží tahle...:-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!♥