čtvrtek 9. května 2013

{recenze} Mary Kay Rozjasňovač pleti

Pěkný den všem,
před asi měsícem mi ve schránce přistál rozjasňovač od značky Mary Kay. Co si budeme nalhávat, do té doby jsem měla na značku MK názor, že je to předraženej Avon a jsou to vyhozený peníze.
Mám pro vás  recenze, posuďte tedy sami, zda vám to za to stojí, či ne :-)

Rozjasňovač má za úkol obličej, nečekaně, rozjasnit, když jste třeba unavené, tak by vám měl pleť oživit.
Tento rozjasňovač je v tužce, funguje to tak, že nahoře párkrát zatočíte kolečkem a na "štětinkách" pod uzávěrem se vám objeví takové tělové cosi. Vy poté rozjasňovač nanesete nad víčko, obočí, můžete na špičku nosu a přibližně pod oči a obličej vypadá opravdu zdravěji a tak veseleji. :-)
Vyhovuje mi, že se rozjasňovač hezky roztírá, do pleti se pěkně vsákne, ale je dobře vidět, kde ho máte a kde ne. 
Divím se, jak jsem do teď mohla fungovat bez rozjasňovače, dělá opravdu divy! :-))
Pokud se chcete kouknout na přípravek ještě podrobněji, tak ho najdete na stránkách Mary Kay ZDE.
Můžete si vybrat ze dvou odstínů Ivory(ten mám já) a Pink. 
Koupíte u nezávislých kosmetických poradkyň za doporučenou cenu 495 Kč.




Ještě bych se ráda zmínila o aplikaci do vašeho chytrého telefonu Mary Kay Virtual Makeover, kterou stáhnete ZDE. Já jí mám také a je to skvělý zabiják na nudu, protože si v aplikaci můžete zkoušet různé druhy líčení a podobně.

No a kdo by chtěl mít čerstvé zprávy o značce Mary Kay, může likovat FB, protože tam je máte jako na talíři.


Používáte rozjasňovač? Od jaké značky?
Přeji všem hezký čtvrtek!
Tereza♥

14 komentářů:

  1. Vypadá hezky, ale je dost drahý :-X Pudrový od Sephory je za nějaké 300 a je skvělý...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. MK mám moc ráda , mám od nich už tolik vyzkoušeno ... :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. je opravdu bezvadný..MK je skvělá značka..sice trochu dražší, ale cena odpovídá kvalitě..navíc netestují na zvířatech! :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, to je fakt docela dost...Ale jestli funguje...
    Já sice zastávám názor, že je lepší, aby obličej byl zdravý a ne jen zdravě vypadal, ale když se někdy nestihnu vyspat, proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem od nich korektor a byla jsem nad míru spokojená:)!

    OdpovědětVymazat
  6. MK je dobrá značka, ten rozjasnovač si připíšu na svůj wishlist! :)
    díky za tip na aplikaci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná recenze Teri :)) Kámoška mi ho dávala na obličej asi dva týdny zpátky a stále se rozhoduji, zda ho objednat.
    Můj oblíbence YSL touch eclat asi nepřekoná, ale za zkoušku snad stojí. :))

    cosmeticsbymichajka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moje kosmetická poradkyně Mary Kay jej na mě taky zkoušela, ale zdá se mi to moc málo produktu za poměrně vysokou cenu. Jinak je ale dost dobrý, jen ta cena mě odrazuje.

    Pokud máš stále zájem o tu rtěnku Clinique, tak neváhej, prodám Ti ji za 80 Kč včetně pošty. Všechny věci z blogsale hodlám totiž věnovat na dobročinnou akci, o které píše Evelin zde:

    http://evelinsbook.blogspot.cz/2013/05/pro-dobrou-vec.html

    Moji blogsale najdeš tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/04/obnovena-blogsale.html

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá hezky, ale.... nějak me tato značka neláká. Jinak rozjasňovače miluji, ovšem spíše pudrovou formu, jelikož mám mastnou pleť.

    OdpovědětVymazat
  10. od Mary Kay jsem ještě nic nezkoušela, tohle vypdá dobře

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm..přemýšlím o něm, jestli ho mám vyzkoušet nebo ne..

    OdpovědětVymazat
  12. také jsem zkoušela.. a je úžasný...zkouším od MK i další věci a nemohu si vynachválit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥