pátek 3. května 2013

{recenze} Black Pearl čistící pěna

Pěkný den všem,
dnešní den si užívám zavrtaná v peřinkách, píšou se maturity, tak trošku hákuju(ha, doufám, že to nečte žádnej profesor!) a večer vyrážím na Majáles v JH, hrajou tam Koblížci a Kyanid. O Koblížcích jsem teda už něco slyšela, v létě jsem se jim s kámošema smála a označila je jako jednu z nejhorších kapel,  a o Kyanidu jsem neslyšela vůbec, ale tak uvidím jaké to bude. I kdyby stála hudba za houby, věřím, že si to užijeme a pořádně zapaříme! :-)

No a pro vás jsem si na dnešek nachystala recenzi na čistící pěnu, která mi byla poskytnuta k zrecenzování, doufám, že vám už ty recenze nelezou krkem. :-)
Pojďme na to.



Jedná se o čistící pěnu, která obsahuje kombinaci perlového prášku, mořských řas a minerálů z Mrtvého moře. Regeneruje, hydratuje, vyživuje a zjemňuje. Dokonale odstraňuje nečistoty a hluboce čistí. Neobsahuje parabeny a je určena na všechny typy pleti. 

Na první pohled zaujme svou strukturou, je to opravdu pěna, což mě strašně baví, dávat si na obličej pěnu! :-)
Vůně je naprosto báječná, sladká, voní jako žvýkačky a hlavně, na obličeji zůstane vonět i po umytí.
Pleť hezky hydratuje, nechává jí krásně jemnou už při prvním použití. Make-up úplně neodstraní, ale pleť hezky dočistí.
Já jí používám třikrát týdně, nechám tak minutku na obličeji a následně opláchnu.
Jsem opravdu moc spokojená, a i přes poměrně vysokou cenu si myslím, že je to dobrá investice.
200 ml koupíte ZDE za 409 Kč.

Mimochodem na stránkách Sea of Spa,  najdete i mnohem levnější výrobky a i přesto, že s nimi nemám zkušenosti, myslím, že všechno bude tak super, jako tato pěna! :-))

Chtěla bych moc poděkovat PR oddělení značky Sea of Spa za poskytnutí výrobku k zrecenzování. Komunikace s Vámi byla úžasná, rychlá a moc si této spolupráce vážím.
I přes to anonymy upozorňuji, že moje názory nejsou nijak podplacené!




Máte někdo tuhle pěnu? Zajímala by vás?
A co Koblížci? Posloucháte, nebo vůbec neznáte?

Hezký pátek!

Tereza♥

P.S. Dnes máte poslední možnost zapojit se do GA o Tangle Teezer! :-)

17 komentářů:

  1. Musí to být sranda, dávat si tu pěnu na obličej :)) Vypadá to dobře, díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to fakt sranda :-)
      a nemáš vůbec zač! :-)

      Vymazat
  2. Pěnu nemám, ale vypadá super :)
    Zvu tě na Giveaway :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2013/04/small-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. To vidím prvně :) já mím pěnu od Douglesu... a přijde mi to takové jako k ničemu :D jen pocit, že mi dočistí obličej mi jaksi nestačí...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Douglas dělá nějakou pěnu? :-D Vidíš, to jsem zase pro změnu neslyšela já :D

      Vymazat
  4. Koblížky jsem objevila teprve nedávno taky jsem si mysLela kdo ví co a nemají vůbec špatné písničky:) Já mám jít dnes na Horkýže slíže tak snad ještě seženu lístek:)) Pěna vypadá dobře až na tu cenu:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zvědavá, třeba se zlepšili. :-) Horkýže si užij, doufám, že lístek seženeš, je to totiž fakt super zážitek! :-)
      A ta cena je vyšší, to máš pravdu, ale třeba si jí za čas budeš moct dovolit. :)

      Vymazat
  5. koblížci jsou fakt dobrý, na festáku jsem byla i na jejich koncertu :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem jednou něco podobného měla (myslím že to byl pěový odličovač) a nemůžu si stěžovat jako ;-)
    PS: mrkni někdy ke mě na blog ;)

    OdpovědětVymazat
  7. No tak Koblížky :D :D si uzijes, ale tedka se z nich stali namyšlení týpci po tom co vyhráli ten objev roku :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. to vypadá dobře :) hlavně se mi líbí, že tam mají ty minerály z mrtvého dobře :) a pěna je vtipná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vtipná a hlavně na obličeji strašně příjemná! :-)

      Vymazat
  9. Tak na první pohled mě zaujal design. Ta by se v koupelně vyjímala! A následující popis se mi samozřejmě taky líbí, takže další důvod, proč si ji koupit. Jdu se podívat na web, díky za upozornění. A vítám taky info, že aspoň někde v Česku je PR oddělení vstřícné a rychlé v komunikaci.)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥