neděle 12. května 2013

{diary} INSTADIARY No.18


Pěknou neděli všem,
moc se omlouvám za velkou neaktivitu, ale vůbec jsem nestíhala a popravdě, ani neměla moc chuť o čemkoliv psát.
Ve středu jsem odjela na Slovensko, před chvilkou jsem se vrátila, a hned po publikování se jdu učit, přeci jenom, zbývá už ani ne měsíc na doladění známek, takže už se předem omlouvám, ale nebude to s mojí aktivitou o moc lepší.
Pojďme na fotky a na nějaké další povídání o mém minulém(no vlastně ještě tomhle) týdnu. :-)


naše třída // Špilberk // z Brna // Brno

Oravské Veselé // před oslavou // BarryM Atlantic road // nejstylovější! :-)

Můj týden začal dvěma dny ve škole, kde se prakticky nic nedělo. Ve středu jsem s rodinou odjela na Slovensko, za babičkou, ale při cestě tam jsme se ještě zastavili v Brně a koukli se na hrad Špilberk do kasemat. Abych pravdu řekla, bylo to na jedno brdo, takže mě to moc nebavilo, stačilo by mi vidět jednu místnost a mohla bych jít domu, opravdu to bylo pořád stejné. 
Ve čtvrtek a pátek jsem byla s babičkou, dělala si nějaké věci do školy a byla se na chvilku projít, na Oravě je krásně. 
V sobotu slavila babička narozeniny, takže jsme měli rodinou oslavu, která se moc vydařila, po delší době jsme se sešli všichni a parádně si to užili. Já jsem si pohlídala dva fešáky(no nejsou dokonalí?) a zjistila jsem, že nemám na to, ohlídat dvě zlobidla, po dvou hodinkách lítání za jedním i druhým jsem byla ráda, že sedím a hlídání jsem raději přenechala jejich mamce. :-)
No a taky jsem si vyzkoušela lakovat lakem s "pískovým efektem", je to opravdu zajímavé, brácha zkonstatoval, že mám na nehtech barevnej asfalt, ale mě se tenhle efekt celkem líbí, horší to bude, když to budu odlakovávat. 

Jaký jste měli minulý týden?
Hezký večer!
Tereza♥

12 komentářů:

  1. Terko nenaštvi se, ale proč nosíš tyhle brýle? Přijde mi, že ti opticky rozšiřují oči a dělají ti je hrozně divné. Jsem si jistá, že máš pěkné oči, které by si zasloužily být lépe vidět :).
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych ráda nosila jiné brýle, ale bohužel mám tak "divný oči" a tak příšerný dioptrie, že do jiného tvaru brýlí nejdou dát, jsem ráda, že můžu mít takovýhle brýle, protože jsem původně měla mít mnohem větší a kulatější :D takže děkuji za názor, ale bohužel s tím nic udělat nemůžu :-)

      Vymazat
    2. kolik máš dioptrií jestli se můžu zeptat? tak to se omlouvám :)

      Vymazat
  2. pěkné. No, s těma dvěma děckama to chápu. Je to záhul, ale člověk se časem naučí je nějak dát do latě a tak :) a ten lak vypadá moc dobře :) ať jde učení!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Terko neomlouvej se, že nestíháš a že se ti nechce třeba psát. Je to přece zábava a jsem si jistá, že všichni chápeme, že známky jsou důležitější. My ti nikam neutečeme :-) a fešáci jsou úžasní brala bych je domů.

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, strašne rada čítam tvoj instadiary -úplne super je ! :) :) a ten lak je super !

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky, hlavně ta s těma dvouma mladýma styláčkama <3

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc pěkný blog, super fotky!
    Pavla

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky, v Brně je krásně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥