sobota 18. května 2013

{new in} Perlový náramek

Pěknou sobotu moji milí čtenáři,
moc se omlouvám, že blog v poslední době dost flákám, ale nemám vůbec čas a ani náladu psát, co si budeme nalhávat, o povrchních věcech. Blogu se nechci vzdát, ale už předem upozorňuji, že teď to nebude žádná sláva s mým přispíváním. Ale nebojte, já si chvilku odpočinu a pak připluji v plné parádě. :-)

Dnes si popovídáme o mém novém perlovém náramku, který mám z eshopu filipinskesperky.cz



Náramek z pravých perliček jsme si už přála hodně dlouho. Pořád jsme se ale nějak neměla k jeho koupi, takže když mi přišla nabídka, s chutí jsem jí přijala.
Jedná se o ručně vyráběný náramek ze sladkovodních perel, který symbolizuje zdraví, bohatství a štěstí. 
Každá perlička je jinak veliká, což zaručuje její pravost. Náramek se hodí snad úplně ke všemu, je to nadčasový kousek a jsem ráda, že ho doma mám. Možná bych jen vyměnila gumičku za nějakou kvalitnější, bojím se, že se mi za chvilku perličky rozsypají.
Jinak na eshopu najdete mimo jiné i ručně vyráběné náušnice a náhrdelníky za velmi přijatelné ceny.
Určitě se koukněte na Filipínské šperky, kde si můžete celou nabídku eshopu prohlédnout a případně si udělat radost a něco si koupit.





Náramek určitě ještě hodně krát uvidíte, protože se z něj stal můj skoro každodenní doplněk. :-)

Co vy a perličky? Nosíte/nenosíte?

Hezkou sobotu!
Tereza♥

17 komentářů:

  1. už ho vidím na třetím blogu , je dokonalej ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tak ten je úžasný :) já sem si poslední dobou perličky hodně oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  3. kráááásny! taký jemný a zároveň krásny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem ho viděla na jiném blogu a dost se mi líbí takový jednoduchý je a přitom vyjmečný:))

    OdpovědětVymazat
  5. já mám perly moc ráda! mám doma náramek i dvoje náušnice! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pekný je ! :3

    + Pozývam ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je krásný.. takový jemný, dívčí.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. jo perlicky mam moc rada!krasne!
    rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  9. je moc krásný! perliček není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milujem perličky!!! Je prekrásny :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥