neděle 5. května 2013

{giveaway} Výherci GA o Tangle Teezer

Pěknou neděli všem,
včera nám skončila giveaway o Tangle Teezer, proto si dnes řekneme, kdo vyhrál a zítra si dáme zase klasický článek. :-)


Otázka, na kterou jste měli odpovědět se mi zdála jednoduchá. Jenže v tu chvíli mi nedošlo a ani paní majitelce eshopu, že každý to bere jinak. Proto jsem nikoho nevyškrtla ať už jste odpověděli 18,22, nebo úplně jinak, do losování byli zařazeni úplně všichni. Sešlo se 109 soutěžních komentářů, za což moc děkuji!

Na losování jsem klasicky použila random.org
Losovala jsme třikrát a vždy jsem se skvěle trefila na číslo, které chtělo i barvu, která byla ještě volná. :-)

Takže růžový Tangle Teezer vyhrává Natálje, zlatý Vaci a černý Simona Sýkorová.  
Holkám moc gratuluji a i přesto, že na ně mail mám, poprosila bych je, aby mi na mail mikulova.tereza@gmail.com poslali do středy 8.5. svojí adresu,  alespoň si tím ověřím, zda opravdu blog sledují. :-)

Ještě jednou moc gratuluji a vy co jste nevyhráli, nezoufejte, určitě tohle není poslední giveaway. :-)



Hezkou neděli všem!
Tereza♥

17 komentářů:

  1. ach,tak nič,ale gratulujem dievčatám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. :( asi tak... ale zvu tě namou giveaway!! www.zakrasouamodou.blogspot.cz

      Vymazat
  3. všem výherkyním gratuluji, snad se mi příště taky poštěstí :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji vítězkám :). Mimochodem, super tip na ověření, zda blog opravdu čtou :)!

    OdpovědětVymazat
  5. achjooo, tak moc jse chtěla vyhráát :D ale holkám gratuluji

    OdpovědětVymazat
  6. A já si tak fandila, sakra :D Ale holkám gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  7. ááááááá tak to je poprvé co jsem něco vyhrála !!!! ♥♥ tak to je nejvíc super ... !! jdu psát email

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥