pondělí 27. května 2013

{fashion} Diesel

Pěkné pondělí, tak dnes si povíme něco o výrobcích značky Diesel.
Sortiment je opět dost rozsáhlý, my se zaměříme pouze na hodinky, doplňky a parfémy. :-)




Hodinky Diesel jsou z eshopu hodinky.cz
Opět jsem měla velký problém vybrat pouze troje, protože to jsou hodinky přesně podle mého vkusu a nutně je potřebuji. :-)

Bílé hodinky zaujmou určitě svým ciferníkem, pásek mají silikonový a jsou dodávaný jako všechny ostatní v originální krabičce.
Mým jasným favoritem jsou hodinky zlaté. Mají řemínek z pozlacené oceli, jsou vodotěsné a mají stopky. Pro mě druhé přání hned po hodinkách DKNY.
No a třetí, bílé hodinky trošku "na starší ruku" s koženým řemínkem by se mi líbily k nějakému složitějšímu outfitu, kde není třeba moc doplňků. 


Doplňky Diesel jsou z eshopu sperky.cz.
Tady abych pravdu řekla jsem neměla moc z čeho vybírat, ale zaujal mě hlavně náhrdelník z chirurgické oceli, který by se mi líbil k nějakému sportovnějšímu typu, stejně jako prsten z chirurgické oceli, určen i pro pány a v neposlední řadě náhrdelník s modrobílým přívěškem.


Na závěr si představíme parfémy Diesel, které jsou z eshopu parfemy.cz
Já znám osobně pouze jeden a to Loverdose, což je taková ostřejší vůně určená ke svádění. Obsahuje údajně molekuly, které stimulují část mozku, která je zodpovědná za chtíč. Jo mě se moc neptejte, jestli to funguje....:-)
Ovocnou vůní je rozhodně Fuel For Life, která mimo jiné obsahuje i výtažky z koření a květin, je z ní poměrně dost cítit mandarinka. 
Fuel For Life Denim má originální flakón, je obalený denimem. Jedná se spíš o takovou malinovou vůni, vhodnější spíš na mladší slečny a hlavně na léto. 


Říká se opakování matka moudrosti, takže si ještě řekněme, v čem jsou zmiňované eshopy dobré. :-)
Na eshopu najdete až 17 776 kusů značkového zboží, dále expresní doručení do 1-2 pracovních dnů, pokud nakoupíte nad 1200 Kč, poštovné máte zadarmo a co od eshopu požaduji já, je aby byl prověřený zákazníky, kteří byli spokojeni. Tady je 98% spokojenost, takže se opravdu nemusíte bát na internetu nakupovat.

Máte nějakou zkušenost se značkou Diesel?

Tereza♥

8 komentářů:

  1. nemám žiadnu skúsenosť ešte, ale po hodinkách pokukujem už dlhšie, tak uvidíme :)

    giveaway u mňa : http://lollylucker.blogspot.sk/2013/05/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych šla do těch zlatých, kdybych byla tebou :-)

      Vymazat
  2. značku Diesel mám veľmi rada!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo ty vpravo mám, k tomu bílý Diesel Plus Plus..... dokonalost! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥