čtvrtek 23. května 2013

{diary} RANDOM


Tak konečně jsem zase tady. Neplánovala jsem takhle dlouhou odstávku, ale nějak jsem neměla chuť o čemkoliv psát. Strašně jste mi ale chyběli, proto se vracím s hlavou plnou nápadů na nové články a už se zase těším na vaše komentáře. :-)
Dáme si dneska spíš takový random, na instadiary nemám dostatek fotek, snad se vám bude článek líbit. :-)



Včera mi přišla 1,5 kg těžká krabice plná kosmetiky Vichy, konkrétně s řadou Normaderm. Vůbec mě při domlouvání spolupráce nenapadlo, že by byli ve Vichy tak strašně štědří a přišlo mi 11 výrobků.  Mám z toho ohromnou radost, moc ráda všechno vyzkouším i když tedy asi nemám šanci to ani do konce roku prozkoušet. Pro vaší informaci byly v balíku 4 krémy, jeden mi bude testovat jedna známá, je s anti-aging efektem, tak jsme moc zvědavá, co na něj řekne. No jinak tam byl ještě peeling, maska, čistící gel, micelárka, pleťová voda, korektor a Hyaluspot, který už jsem jednou testovala. :-) (TADY) Všechno budu poctivě testovat, jsem moc zvědavá a pak budou postupně nějaké recenze. 
Ale asi i díky tomuhle balíku jsme si řekla, že by byla škoda s blogem třísknout. :-D (jo je to hnusný, já vím)


Jelly Belly jsou ty nejúžasnější bonbony, co jsme kdy jedla. Neuvěřitelné příchutě, které mi ale neskutečně chutnaly. Moc všem doporučuji, koupíte v Candy Store v Praze, Brně, nebo na oficiálním eshopu. 


Měla jsem půjčené nějaké další laky od Aničky, ale byly to neonové barvičky, které nešlo vůbec vyfotit, ale také jsem konečně vyzkoušela Illamasqua lak v odstínu Throb, ale abych pravdu řekla, nikdy bych si tenhle lak nekoupila, za ty peníze je to fakt šílený, protože na nehtech moc dobře nedržel, celkem špatně se lakoval a strašně dlouho trvalo, než pořádně uschnul. Ale jsem ráda, že jsem si ho vyzkoušela a vím, že nemusím zbytečně utrácet peníze. 


Také jsme se minulý týden koukala na hokej a pořádně fandila! Škoda no, že jsme nepostoupili, ale moc gratuluji Švýcarsku k druhému místu, je super, že jste se takhle skvěle předvedli! :-) 


No a z čeho jsme měla minulý týden ohromnou radost, byl pohled s dárkem od Georgie, která je momentálně ve Španělsku a já u ní vyhrála GA, takže jsme dostala jak něco na krk, tak pohled, který mi udělal nepopsatelnou radost a moc za něj děkuji!


Jak se máte moji milí? Doufám, že dobře a že se vám budou chystané recenze a články líbit. :-)

Hezký den,
Tereza♥

14 komentářů:

  1. Lak od Illamasqua mi na nehtech a okolí udělal přesně to samé - použití asi bylo poprvé a naposled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem fakt děkovala sama sobě, že jsme si ho nekoupila :-D nic na něm není :-))

      Vymazat
  2. Ten lak, na to jak je výrazný, by měl být přesněji nalakovaný... vypadalo by to líp :) a jinak Vichy závidím super!

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten lak se tak příšerně lakoval, že to fakt nejde :-)

      Vymazat
  3. miluju bonbony Jelly Belly <333

    OdpovědětVymazat
  4. jsem zvědavá na tvoji recenzi na Vichy. Nedávno mi jedna slečna doporučovala tu jejihc micelárku, tak jsem si ji pak chtěla koupit, v obchodě ji ale neměli, tak jsem koupila jinou, a tuhle si schovávám na příště, až tuhle dopotřebuju :) tak budu ráda za další názor na ni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě jí co nejdřív udělám, zatím jsme teda celkem překvapená, ta micelárka se určitě vyrovnává té od Biodermy :-)

      Vymazat
  5. Tééda, to bych taky nečekala, že budou tak štědří :) A k tomu třískání s blogem- hlavně máš 397 milujících čtenářů, kvůli těm s tím nesmíš třísknout :D
    A gratuluju k výhře u Georgie, já vyhrála tu sovičku :)) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsme byla fakt strašně překvapená! :-))
      neboj, netřísknu! děkuji♥
      a také moc gratuluju! :-)

      Vymazat
  6. tiež mi dnes prišiel balík s Vichy produktami a pozerala som s otvorenou pusou! :) a tiež ma to viac nakoplo do blogovania :D ha ha

    OdpovědětVymazat
  7. Takooovej balíík :)) :D Všechny fotky moc dobře znám..:))

    OdpovědětVymazat
  8. Ten balííík, fíha :)

    pozývam vás na giveaway : http://lollylucker.blogspot.sk/2013/05/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. sakra! už se nemůžu dočkat, až mi ten "balíček" taky dorazí! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥