pondělí 6. května 2013

{diary} INSTADIARY No. 17


Pěkné pondělí vám všem,
opět mám pro vás instadiary, minulý týden jsem je vynechala, protože jsem psala o srazu blogerek, ale jinak bych nerada porušovala tradici...:-)
Takže pojďme na to! 

novinka od Rimmel// Koblížci I. // Koblížci II. // party

:) // China Glaze Westside Warrior // China Glaze Red satin// nová výpůjčka


ještě jedna ze srazu// Hello May! :-) // kdo uschne?  // China Glaze Sweet hook
Povíme si o mých posledních dvou týdnech. Dělala jsem celkem hodně věcí do školy, ale i přes to jsem stíhala testovat nově vypůjčené laky(už mám zase nové), fotit se a hlavně jít na Majáles v JH, kde hráli Koblížci. Ačkoli jsem k nim měla jisté předsudky, stálo to za to, pořádně jsem se vyskákala a náležitě si to užila. Také jsem byla na úžasném srazu s Petrou a Plum, v Praze, z které nemám ani jednu fotku no a taky mi přišla novinka od Rimmel London, skandální řasenka o které ještě uslyšíte. :-)

Jak vypadal váš minulý týden?

Tereza♥


10 komentářů:

  1. pěkný! :) Koblížci jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky a ty laky vypadají lákavě.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten světle fialový lak je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat, co máš s očima?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můžeš a příště klidně i neanonymně, šilhám :-)

      Vymazat
  5. Ten poslední lak na fotce takový fialkový je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky :) Ukaž novou výpůjčku na nehtech, všechny vypadají super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, koblížci byli suprový, taky jsem se vyřádila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý fotky :) Jinak ten fialový lak je moc pěkný :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ten poslední lak na nehty /fialkový/ je moc krásný!
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!♥